میزو MX5 و M1 Note 2 ماه آینده معرفی می‌ شوند

یک‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
اگر اخبار جدیدی که منتشر شده‌ واقعیت داشته باشد خرداد، ماه مهمی برای میزو خواهد بود. طبق اخباری که در چین منتشر شده‌، شرکت میزو در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری دو رویداد جداگانه در ماه آینده است و قصد دارد تا در هر کدام از این رویدادها یک گوشی هوشمند جدید معرفی کند.
تبلیغات

اولین رویداد احتمالا 12 خرداد خواهد بود و به نظر می‌رسد در این مراسم شاهد رونمایی از نسخه جدید M1 Note خواهیم بود. این مدل احتمالا M1 Note 2 نام خواهد داشت که از یک نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی درست مانند نسل قبلی خود بهره خواهد برد و به نظر می‌رسد میزو تمایلی به استفاده از روزلوشن QHD در گوشی هوشمند جدید خود ندارد. همچنین M1 Note جدید مجهز به سنسور اثر انگشت خواهد بود که با دکمه Home یکپارچه خواهد شد و شاید به همین دلیل قیمت این مدل بالاتر از مدل قبلی باشد.

meizu mx5 gsmarena

از طرفی طبق شایعات، 9 تیر نیز در مراسم دیگری میزو MX5 را معرفی می‌کند که پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود. این گوشی هوشمند با یک بدنه یکپارچه عرضه خواهد شد، بنابراین امکان تعویض باتری توسط کاربر در آن وجود نخواهد داشت. همچنین این گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت نیز هست. به نظر می‌رسد که نیمه‌پایینی گوشی هوشمند میزو MX5 مانند تصویر بالا باشد. احتمالا میزو MX5 مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک که روی فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز کلاک شده، خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات