افزایش ظرفیت تولید گلکسی S6 اج سامسونگ در پی درخواست بازار

یک‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ برای پاسخ به نیاز بازار، خط تولید دیگری در جهت بالا بردن ظرفیت تولید صفحه‌ی نمایش خیمده‌ی مورد استفاده در گلکسی S6 اج، راه‌اندازی کرد. فروش بالای گلکسی S6 اج سامسونگ را بر آن داشته تا این خط تولید را پیش از موعد پیش‌بینی شده راه‌اندازی کند.
تبلیغات

به گزارش بلومبرگ و به نقل از منابع نزدیک، سامسونگ سومین کارخانه‌ی تولید صفحه‌ی نمایش خمیده‌ی مورد استفاده در گلکسی S6 اج را پیش از موعد مقرر راه‌اندازی کرده تا بتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد.

اضافه شدن خط تولید جدید که A3 نام دارد، این امکان را در اختیار سامسونگ می‌گذارد تا ظرفیت تولید صفحه‌ی نمایش خمیده‌ی گلکسی S6 اج را به بیش از دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد. سامسونگ در حال حاضر 2 میلیون صفحه‌ی نمایش خمیده هر ماه تولید می‌کند که با راه‌اندازی خط تولید جدید این میزان به 5 میلیون صفحه‌ی نمایش افزایش خواهد یافت. کارخانه‌ی جدید تولید خود را آغاز کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ برای راه‌اندازی این خط تولید در ماه ژوئن برنامه‌ریزی کرده بود.

سامسونگ امیدوار است با نسل جدید گوشی‌های‌هوشمند خود، گلکسی S6 و گلکسی S6 اج بتواند رکورد فروش نسل‌های پیشین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S را بشکند. سال گذشته سامسونگ با چالش‌های بی‌شماری روبرو بود، اما فروش سری جدید پرچمداران این کمپانی، افق‌های روشنی را پیش روی سامسونگ قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات