گوشی Butterfly 3 اچ تی سی در بنچمارک CompuBench فاش شد

جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همچون چند سال گذشته یک بار دیگر کمپانی اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته پرچمدار متفاوتی را وارد بازار ژاپن کند که قطعا گوشی One M9 نیست. مشخصات فنی این دستگاه که گفته می‌شود نسل سوم گوشی Butterfly است در بنچمارک CompuBench دیده شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر چه در حال حاضر نمی‌توان این خبر را تایید کرد، ولی گوشی جدید اچ‌تی‌سی موسوم به Butterfly 3 - jButterfly HTV31 به گفته این بنچمارک از یک نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن QHD یا 2560 در 1440 پیکسل و تراکم 576 پیکسل در اینچ بهره می‌برد که شایعات قبلی اعلام کرده بودند قرار است از یک نمایشگر 5.2 اینچی استفاده شود. البته می‌توان این موضوع را خطای GFXBench/CompuBench دانست، ولی به هر حال باترفلای 3 دارای نمایشگر بزرگ است.

HTC-Butterfly-3-specs

براساس این بنچمارک گوشی جدید اچ‌تی‌سی به یک پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 810 با معماری 64 بیتی، پردازنده گرافیکی Adreno 430، رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و سنسور دوربین 20 مگاپیکسلی (مشابه سنسور گوشی وان ام 9) مجهز شده است. در کنار این دوربین به نظر می‌رسد باید منتظر دوربین جولی 13 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 4K UHD باشیم.

HTC-Butterfly-2-Review-008

طبیعتا چنین مشخصاتی باعث می‌شود گوشی باترفلای 3 اچ‌تی‌سی به عنوان یک پرچمدار در قسمت‌های بالای جدول گوشی‌های قدرتمند قرار بگیرد. دستگاه‌های قبلی این خانواده دارای بدنه ضدآب بوده است که می‌توانیم فرض کنیم این گوشی نیز گواهینامه IP را اخذ کند. پس می‌توانیم نتیجه بگیریم ژاپنی‌ها باید منتظر پرچمداری متفاوت از آنچه دنیا تجربه می‌کند، باشند. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی تا پایان ماه می از گوشی Butterfly 3 رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات