امسال منتظر آیفون 4 اینچی اپل نباشید

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که خبرهای زیادی از عرضه آیفون 4 اینچی اپل در سال جاری به گوشی می‌رسید و برخی نام آیفون 6c را برای آن انتخاب کرده بودند، چی کو، یکی از معتبرترین تحلیل‌گران محصولات اپل در جهان می‌گوید این کمپانی در سال 2015 هیچ آیفون 4 اینچی جدیدی را معرفی نخواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این تحلیل‌گر معتقد است به جای رونمایی از یک آیفون با نمایشگر کوچکتر، اپل تا پایان سال به فروش آیفون 5 اس با قیمت پایین‌تر ادامه داده و تولید آیفون 5 سی را متوقف می‌کند.

اگر پیش‌بینی آقای کو در این زمینه دقیق باشد، آنگاه اپل گوشی آیفون 5 اس را همانند آیفون 5 سی طی قرارداد دو ساله به صورت رایگان در اختیار خریداران می‌گذارد. انتظار می‌‌رود همزمان با معرفی آیفون‌های جدید 4.7 و 5.5 اینچی اپل در فصل پاییز، تولید گوشی آیفون 5c تا پایان سال 2015 میلادی نیز متوقف شود. چی کو با نگاه به آینده، معتقد است اپل سال 2016 نسخه 4 اینچی اپل را معرفی می‌کند که از سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر آیفون 5 اس و 5 سی از این قابلیت برخوردار نیستند و هیچکدام از این دو گوشی به تراشه NFC مجهز نشده‌اند.

در شایعات قبلی اعلام شده بود اپل قصد دارد سال 2015 میلادی گوشی آیفون 6 سی را با نمایشگر 4 اینچی عرضه کند. بر اساس این شایعات این گوشی به مشخصات فنی مدل 5 اس مجهز می‌شود ولی در طراحی و ساخت آن از بدنه پلاستیکی بهره گرفته خواهد شد. به نظر می‌رسد فصل شایعه‌پراکنی در سال 2015 پیرامون آیفون‌های اپل تازه شروع شده است و باید هر روز منتظر اخبار ضد و نقیض، شایعات و افشاگری‌های جدید باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات