تماشا کنید: تشریح قابلیت‌ های رابط کاربری جی4 ال جی در ویدیویی دیگر

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی چندی پیش با انتشار اولین ویدیوی رسمی در مورد رابط کاربری جدید خود که با جی4 همراه خواهد شد، این رابط کاربری را معرفی کرد. حال ویدیوی دیگری منتشر شده که گویای قابلیت‌های دیگری از رابط کاربری این گوشی‌هوشمند و اپلیکیشن‌های آن است.
تبلیغات

ال‌جی در این ویدیو به تشریح قابلیت‌های جالب توجهی نظیر QuickShot پرداخته است. با استفاده از این قابلیت می‌توان به‌راحتی و با دو بار فشردن کلید کاهش حجم صدا در پشت گوشی، تصاویری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت کرد. مزیت این ویژگی، امکان ثبت تصاویر در حالتی است که حتی صفحه‌ی نمایش گوشی خاموش و قفل است. همچنین باید به Gesture Interval در زمان ثبت تصاویر سلفی اشاره کرد که امکان ثبت چند تصویر پشت سر هم را با ژست‌ حرکتی دست برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند. +QuikMemo و Ringtone ID دیگر قابلیت‌هایی است که در این ویدیو توضیحاتی درباره‌ی آن ارائه می‌شود.

ال‌جی هشتم اردیبهشت ماه نسل جدید پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. ساعاتی پیش تصاویر اختصاصی زومیت از این گوشی‌هوشمند منتشر شد. براساس اطلاعات کسب شده توسط منبع زومیت، جی4 با قاب پشتی چرمی و اسنپدراگون 808 از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. در صورتی که دوست دارید جزئیات بیشتری را از آنچه که ال‌جی در مراسم خود رونمایی خواهد، بدانید، بهتر است سری به جمع‌ بندی اطلاعات و شایعات در مورد جی 4 ال جی بزنید.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات