تسلا 10 اردیبهشت از باتری‌ هایی برای استفاده در منازل رونمایی می‌ کند

چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
ایلان ماسک پیش‌تر با انتشار توئیتی اعلام کرده بود که در مراسم سی‌ام آوریل یا دهم اردیبهشت ماه، بخش جدیدی از محصولات توسط تسلا رونمایی خواهد شد. حال اخباری منتشر شده که گویای معرفی باتری‌هایی برای استفاده در منازل توسط این کمپانی است.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید تسلا، تولید کننده‌ی خودروهای الکتریکی، خود باتری‌هایش را تولید می‌کند و حتی ماژول‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با استفاده از آن بتوانند از طریق انرژی خورشیدی، نیروی برق مورد نیاز برای شارژ خودروهایشان را نیز تامین کنند. حال این کمپانی در نظر دارد باتری‌‌هایی را برای استفاده در منازل معرفی کند. کمپانی تسلا در ایمیلی به سهام‌داران خود اعلام کرده که در مراسم دهم اردیبهشت ماه از باتری‌هایی برای استفاده در منازل رونمایی خواهد کرد.

هنوز جزئیات زیادی در مورد آنچه که تسلا معرفی خواهد کرد در دست نیست، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که علاوه بر باتری‌های ذکر شده، سخت‌افزاری نیز برای ذخیره‌ی انرژی در این باتری‌ها از طریق دریافت انرژی خورشیدی، معرفی خواهد شد. احتمالا کاربرد این باتری‌ها برای تامین نیروی برق پشتیبان در صورت قطع شدن احتمالی شبکه‌ی برق شهری بوده یا حتی در محل‌هایی کاربرد خواهد داشت که دسترسی به برق در آن‌ها میسر نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات