اکسپریا زد 4 با بدنه تمام فلزی و اسکنر اثر انگشت رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
آنقدر اخبار و شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سونی زیاد است که واقعا باورکردن برخی از آنها سخت و دشوار شده است. امروز نیز اطلاعاتی فاش‌شده که نشان می‌دهد اکسپریا زد 4 سونی نه تنها به بدنه فلزی، بلکه به اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور خود مجهز خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ظاهرا سونی که برای اولین بار در محصولات سری Z خود از شیشه استفاده کرده بود، با اینکه می توانست همچون گلکسی اس 6 سامسونگ فلزی و شیشه ای باشد ولی با توجه به وضعیت بازار و استقبال کاربران تصمیم‌ گرفته مانند گوشی P8 هوآوی که شب گذشته در شهر لندن رونمایی شد، به سراغ بدنه فلزی برود. اما  در اخبار اخیر نکته جالب توجه دیگری وجود دارد.

گفته می‌شود گوشی اکسپریا زد 4 سونی به اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شود که برای یک پرچمدار سال 2015 نمی‌تواند یک شگفتی به شمار رود. ولی نکته جالب اینجاست که به نظر می‌رسد این اسکنر قرار است در دکمه پاور دستگاه تعبیه شود. چنین تصمیمی می‌تواند جالب باشد، البته اگر سونی به این فکر باشد که برای انجام این کار یا انگشت خود را روی آن بکشید یا از دکمه دیگری زیر نمایشگر برای بازکردن قفل گوشی یا تایید اعتبار پرداخت موبایلی استفاده کنید که ریسک آن کمتر شود.

باید بدانید گوشی دیگری به نام Saygus V-Squared با اسکنر اثر انگشت داخل دکمه پاور وجود دارد ولی باید ببینیم سونی چگونه می‌خواهد پیاده‌سازی فناوری اسکن اثر انگشت را بر روی بدنه باریک دستگاه خود مدیریت کند. انتظار می‌رود سونی از اکسپریا زد 4 در ماه سپتامبر رونمایی کند که احتمالا زمان دقیق آن پیش از رویداد IFA Expo 2015 برلین خواهد بود. در حالی که به نظر می‌رسد این کمپانی ژاپنی 31 فروردین ماه از گوشی اکسپریا Z3 Neo پرده‌برداری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات