آیا تصاویر فاش شده از اکسپریا زد 4 سونی متعلق به زد 3 نئو است؟

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که سونی بزودی گوشی هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد ولی طبق جدیدترین شایعات این گوشی اکسپریا زد 3 نئو خواهد بود و سونی هنوز قصد معرفی اکسپریا زد 4 را ندارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ با معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس6 اج به نوعی استاندارد جدیدی را در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی تعیین کرده است. این دو گوشی دارای طراحی زیبا با کیفیت بدنه خوب، سخت‌افزار قدرتمند و البته رابط کاربری تاچ‌ویز سبک‌، توجه بازار را به خود جلب کرده‌اند. این امر باعث شده تا شاید رقبای سامسونگ حالا با درک شرایط فعلی بازار تصمیم به تغییر برخی از برنامه‌های تجاری خود بگیرند. 

طبق آخرین شایعات به نظر می‌رسد که شرکت سونی از عرضه گوشی هوشمند جدید خود با نام اکسپریا Z4 خودداری کند و این گوشی را با نام اکسپریا زد 3 نئو (Xperia Z3 Neo) روانه بازار کند. نامی که باعث می‌شود تا مشتریان انتظار تغییرات زیادی در مدل جدید سونی نداشته باشند. با توجه به تصاویری هم که از این گوشی جدید سونی منتشر شده به نظر می‌رسد این مدل تفاوت چندانی با اکسپریا زد 3 این شرکت، حداقل از لحاظ ظاهری نداشته باشد و از نظر سخت‌افزاری نیز با ارتقای معمول در پردازنده مواجه بوده و انتظار ارتقای سخت‌افزاری چشم‌گیری نسبت به مدل‌های سایر رقبا در آن وجود ندارد. 

برخی معتقدند با توجه به قدرت نمایی سامسونگ در بازار با گوشی‌های جدیدش، معرفی اکسپریا زد 4 بدون بهبود در طراحی یا ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری چشم‌گیر، شکست دیگری را برای سونی رقم خواهد زد، از این رو احتمالا سونی در نظر دارد تا در شرایط فعلی اکسپریا زد 3 نئو را روانه بازار کند و با خریدن زمان، عرضه اکسپریا زد 4 را به اواخر سال 2015 (شاید همزمان با معرفی آیفون 7 و گلکسی نوت 5) موکول کند.

پیش از این شایع شده بود که گوشی اکسپریا زد 4 سونی احتمالا مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی، پردازنده‌ی اسنپ دراگون 810، حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و دوربین ۲۰.۷ مگا پیکسلی خواهد بود.

به نظر شما سونی کدامیک را روانه بازار خواهد کرد؟ اکسپریا زد 3 نئو یا زد 4؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات