بروزرسانی جدید وان ام 9 اچ تی سی عملکرد دوربین را بهتر می‌کند

جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
یکی از انتقاداتی که به گوشی وان ام 9 اچ‌تی‌سی وارد می‌‌شد مربوط به کیفیت دوربین 20 مگاپیکسلی این دستگاه بود که در مقایسه با رقبا حرف چندانی برای گفتن نداشت. امروز اخباری منتشرشده که آپدیت نرم‌افزاری جدید اچ‌تی‌سی عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این آپدیت نرم‌افزاری از امروز برای اپراتورهای ورایزن و اسپرینت در دسترس خواهد بود و دارندگان نسخه‌های AT&T و T-Mobile هفته آینده یعنی از 17 آوریل (28 فروردین) می‌توانند گوشی خود را به‌روزرسانی کنند. هنوز تاریخ دقیق انتشار این آپدیت نرم‌افزاری برای کاربران خارج از آمریکا مشخص نشده است.

به گفته وب‌سایت Phanroid، این آپدیت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دوربین را در بسیاری از موارد شامل عکاسی در محیط‌های داخلی و بیرونی، ثبت تصاویر ماکرو یا عکسبرداری به کمک فلاش LED ارتقا می‌دهد. در پایان مطلب می‌توانید تصاویر ثبت‌شده قبل و بعد از این آپدیت نرم‌افزاری و اختلاف میان آنها را ببینید. دوربین جلوی گوشی وان ام 9 اچ‌تی‌سی نیاز به رفع مشکل ندارد و این آپدیت هیچ تاثیری روی آن نخواهد داشت.

با مشاهده تصاویر زیر به این نتیجه می‌رسیم که این آپدیت نرم‌افزاری تاثیر زیادی روی عملکرد سنسور 20 مگاپیکسلی گوشی One M9 اچ‌تی‌سی داشته است.

The-HTC-One-M9-is-getting-a
The-HTC-One-M9-is-getting-a-software-update-that-improves-its-rear-camera 2
htcc1
htcc2
htcc3
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات