اچ‌تی‌سی وان‌ M9 پلاس را همین ماه معرفی می‌کند

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از کاربران در کنفرانس جهانی موبایل امسال، معرفی دو گوشی را از اچ‌تی‌سی انتظار داشتند، اما این کمپانی به معرفی گوشی وان M9 به عنوان پرچم‌دار جدید خود بسنده کرد. حال به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی قصد دارد یک رونمایی مهم دیگر را به زودی داشته باشد.
تبلیغات

این رویداد احتمالاً راجع به نسخه پلاس وان M9 خواهد بود تا علاقمندان به گوشی‌های بزرگ‌تر را نیز به سوی اچ‌تی‌سی جذب کند.

 پیش از شروع کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ بسیاری از افراد انتظار داشتند که اچ‌تی‌سی قصد دارد از وان M9 و وان M9 پلاس رونمایی کند؛ اما در طول این مراسم تنها M9 معرفی شد. حالا به گفته مدیر اچ‌تی‌سی آمریکا «جف مکنزی» این کمپانی رونمایی دیگری نیز در آینده نزدیک خواهد داشت که تفاوت اچ‌تی‌سی، سامسونگ و اپل را مشخص می‌کند. اگرچه گفته وی اشاره مستقیمی به یک گوشی جدید ندارد، ولی از گفته‌ها و همچنین شایعات اخیر می‌توان تا حدی مطمئن بود که یک گوشی بالارده جدید معرفی خواهد شد. احتمال دارد این گوشی M9 پلاس با ظاهری شبیه به M9 اما صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و دوربینی متفاوت و شاید هم با حسگر اثر انگشت معرفی شود.

جف مکنزی با بیان این که اچ‌تی‌سی تا آخر این ماه خبر مهمی را منتشر خواهد کرد، گفت:

وقتی که به پرچمدار جدید نگاه می‌کنم، می‌بینم که با کیفیت‌ترین دستگاه ممکن را ساخته‌ایم؛ اما نمی‌توانیم در همین نقطه متوقف شویم. ما یک معرفی بزرگ در بازه نیمه همین ماه تا پایان آن داریم که ما را از سامسونگ و آیفون متمایز می‌کند.

هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی در دسترس نیست اما ممکن است نسخه‌ی بزرگ‌تری از وان M9 یا دستگاهی متفاوت باشد. از جمله مشخصات احتمالی فبلت آینده اچ‌تی‌سی می‌توان به چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. ممکن است صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن QHD یا همان ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل باشد. با توجه به این مشخصات انتظار داریم که M9 پلاس از نظر عملکرد شباهت زیادی به M9 داشته باشد اما برای کاربرانی که به دنبال وضوح بیشتر صفحه‌نمایش و یا حسگر اثر انگشت هستند می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

باید منتظر ماند تا ببینیم این اعلان بزرگ چه خواهد بود و آیا اچ‌تی‌سی می‌تواند بازگشت دوباره به بازار را با یک گوشی حرفه‌ای‌تر سرعت بخشد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات