پازل: انتخاب درست | جایزه هفته: یک دستگاه هارد‌اکسترنال HD710

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای درس و کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با هفتاد و نهمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! بخش پازل به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. هفتاد و نهمین قسمت از سری پازل شامل دو بخش است: پاسخ معمای هفتاد و هشتم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به یک نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، یک دستگاه هارددیسک اکسترنال ضدآب و ضدضربه HD710 ای‌دیتا اهداء خواهد شد.

رأس ساعت ۱۲ یک باکتری در بشقاب کشت قرار گرفته است. در هر دقیقه، هر باکتری به دو باکتری تبدیل می‌شود. ۴۳دقیقه بعد (۱۲:۴۳) نیمی از بشقاب کشت، از باکتری پر شده است. با توجه به توضیحات، یک دقیقه بعد تمامی بشقاب کشت از باکتری پر می‌شود. یعنی پاسخ پازل هفته گذشته برابر با ۱۲:۴۴ است.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگـان

برنده خوش‌شناس «پازل هفتاد و هشتم»:

آقای زاهد فیضی، ۲۷ ساله از ارومیه، کارشناس‌ارشد روان‌شناسیآقای امیرحسین مطلبی، ۲۲ ساله از ساری، دانشجوی برق الکترونیک

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر یک از برندگان، یک دستگاه اسپیکر استند بی‌سیم Curve-Mini اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر دو برنده تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۷۹: جمعه ۱۵/اسفند/۱۳۹۳(معمای منطقی؛ سطح متوسط)

مهران در یک مسابقه جذاب شرکت کرده است. در مرحله پایانی مسابقه، مجری به مهران سه در نشان می‌دهد. پشت یکی از در‌ها، خودرویی گران‌قیمت و پشت دو در دیگر پوچ است. مهران یکی از در‌ها را انتخاب می‌کند. بعد از انتخاب مهران، مجری یکی از دو در‌ باقی‌مانده را باز می‌کند. در‌ بازشده توسط مجری پوچ است. در ادامه مجری به مهران پیشنهاد می‌کند، انتخاب خود را تغییر دهد. مهران بهتر است چه کار کند؟ تغییر انتخاب؟ ماندن بر انتخاب اول؟ یا تفاوتی ندارد؟ استدلال خود را برای این تصمیم بیان کنید.

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس: // مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 79در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات