گوشی‌ Pixi 3 آلکاتل در MWC 2015 با اجرای ویندوز ۱۰ موبایل رویت شد

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
آلکاتل در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال چند محصول مختلف معرفی کرد. Pixi 3 یکی از دستگاه‌های ساخته شده توسط این کمپانی است که در اندازه نمایشگر‌های مختلف عرضه خواهد شد. اینطور که پیداست این محصول ساخت آلکاتل قرار است همراه با سه سیستم عامل مختلف نیز عرضه شود.
تبلیغات

جالب است بدانید که آلکاتل مدتی است در حال کار روی نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل برای جای دادن آن در گوشی‌های هوشمند جدید خود است. البته هنوز آلکاتل موفق به کار بردن نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل روی Pixi 3 نشده و این نسخه که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، هنوز در حال آزمایش‌های مختلف است.

alcatel-wp

گوشی جالب pixi 3 که با اندازه نمایشگر‌های متفاوت عرضه می‌شود، علاوه بر اجرای ویندوز ۱۰ موبایل، نسخه‌هایی با اجرای اندروید و سیستم عامل فایرفاکس نیز خواهد داشت. Pixi 3 در ابتدا در نمایشگاه CES رونمایی شد و در دسته دستگاه‌های رده پایین با قیمت ارزان قرار می‌گیرد.

اینکه دستگاه‌های آلکاتل پیش از ارائه نسخه رسمی ویندوز ۱۰ برای موبایل به صورت رسمی عرضه شود با ویندوز ۱۰ در بارسلون دیده شده‌اند یک خبر خوب به کاربر‌های ویندوزفونی می‌دهد و آن عرضه زود هنگام نسخه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌ها و دستگاه‌های مختلف شرکت آلکاتل است. به نظر می‌رسد کمپانی آلکاتل در صدد است بلافاصله پس از عرضه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل، دستگاه‌های خود را به این نسخه مجهز کند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات