تلفن جی 4 به پردازنده ساخت خود ال جی مجهز خواهد بود

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در نمایشگاه MWC امسال پرچمدار جدیدی رونمایی نکرد و مهم ترین محصولی که به نمایش درآورد، ساعت هوشمند G Watch Urbane با بدنه فلزی بود. حالا مدیر بخش موبایل ال‌جی سرنخ‌هایی از تلفن جی 4، پرچمدار بعدی این کمپانی کره‌ای فاش کرده است.
تبلیغات

چند روزی است که پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 6 و اچ‌تی‌سی وان ام 9 در کانون توجهات قرار گرفته‌اند اما امروز، ال‌جی یکی دیگر از تولیدکنندگان بزرگ تلفن هوشمند با ارائه سرنخ‌هایی از برخی مشخصات پرچمدار بعدی‌اش به صدر اخبار فناوری رفته است.

مدیر بخش موبایل ال‌جی، چو جونو اعلام کرده که تلفن ال‌جی جی 4 با جی 3 کاملا متفاوت است. شاید باید منتظر بدنه‌ای فلزی باشیم که در این صورت ال‌جی نیز وارد رقابت با کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ خواهد شد که کیفیت ساخت تلفن‌های سری اس را دگرگون کرده است. نکته بعدی این است که این کمپانی کره‌ای قصد دارد در پرچمدار بعدی‌اش به جای پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون کوالکام از یک پردازنده ساخت خودش استفاده کند. پیش‌تر هم شایعاتی مبنی بر فعالیت جدی ال‌جی برای تامین تراشه‌های مورد نیاز خودش مطرح شده بود و به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد همچون سامسونگ، خود را از کوالکام مستقل کند.

ال جی جی 4

جونو همچنین اعلام کرد که تلفن G4 پس از معرفی رابط کاربری جدید LG UX 4 رونمایی خواهد شد. وی گفت:

ما رابط کاربری LG UX 4.0 را پیش از رونمایی از LG G4 معرفی خواهیم کرد. من فکر می‌کنم که رابط کاربری جدید بهترین تجربه را برای کاربر فراهم می‌کند و تنها مساله موجود این است که چگونه این رابط کاربری را به بهترین شکل روی جی 4 پیاده کنیم.

جونو همچنین به پرچمدار جدید سامسونگ اشاره کرد و گفت که گلکسی اس 6 و طراحی انقلابی‌اش ، ال‌جی را تحت تاثیر قرار داده و آنها امیدوارند که جی 4 نیز به همان اندازه دستگاهی تاثیرگذار و انقلابی باشد. وی در این باره می‌گوید:

سامسونگ با تلفن هوشمند گلکسی اس 6 بسیار خوب عمل کرد. من معتقدم جی 4 نیز تلفن خوبی خواهد بود. با بالا رفتن انتظارات، ال‌جی نیز تمرکز بیشتری بر روی جی 4 خواهد داشت.

وی همچنین اعلام کرد که هدف ال‌جی تبدیل شدن به سومین تولیدکننده بزرگ تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۵ است، بنابراین احتمالا باید منتظر تبلیغات گسترده ال‌جی در بازارهای ایالات متحده و کره جنوبی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات