گلکسی نوت 5 نیز با نمایشگر دو طرف خمیده معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ از بازخورد‌های مثبتی که گلکسی اس 6 اج در این مدت کوتاه معرفی شده دریافت کرده، بسیار راضی است و بنابر شایعات جدید ممکن است گلکسی نوت 5 نیز به نمایشگر‌ خمیده در دو طرف دستگاه مجهز شود.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید، کمپانی کره‌ای دهم اسفند‌ ماه پرده از دو پرچم‌دار پر حرف و حدیث خود برداشت و گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را معرفی کرد. نمایشگر گلکسی اس 6 اج در دو طرف خمیده شده و به کاربر در این پنل‌های باریک ویژگی‌های سریع چندوظیفگی و اپلیکیشن‌های پرکاربرد را نشان می‌دهد.

اینطور که گزارش شده نسل دوم گلکسی نوت اج نیز به نمایشگری خمیده در دو طرف دستگاه مجهز خواهد شد. Roh Taemoon، نائب رئیس تیم استراتژی محصولات سامسونگ در مصاحبه خود درباره نسل جدید گلکسی نوت اینطور می‌گوید:

احتمال اینکه سامسونگ نسخه‌ای با نمایشگر خمیده از سری گلکسی نوت عرضه کند، وجود دارد.

پیش از این نیز اخباری مبتنی بر عرضه گلکسی نوت 5 با نمایشگر دو طرف خمیده منتشر شده بود اما حالا با قطعیت بیشتری می‌توانیم به این مورد دل ببندیم. همچنین با عرضه گلکسی اس 6 اج اکنون به خوبی می‌دانیم نمایشگری با این شکل طراحی چگونه کار خواهد کرد. به علاوه در سری نوت چنین نمایشگری با قلم مخصوص S Pen سامسونگ احتمالا بسیار کاربردی‌تر نیز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات