اندروید TV به زودی گوشی‌ها را به دسته بازی تبدیل می‌کند

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
برای بازی با تلویزیون اندروید، باید یک دسته بازی سنتی از گوگل بخرید، اما ممکن است به زودی دیگر نیازی به این خرید نباشد.
تبلیغات

این ابزار جدید به توسعه دهندگان امکان شخصی سازی می‌دهد تا بازی‌های خود را با نمایشگر دستگاه‌ها بهینه کنند و از دستگاه‌های همراه به عنوان دسته بازی استفاده کنند. 

برای مثال، گوگل در ویدیو زیر، بازی مسابقه‌ای را نشان داده که علاوه بر پدال‌های گاز و ترمز، دکمه مخصوص سنجش سرعت نیز تعبیه شده است. حتی از یک جوی‌استیک و یک دکمه فیزیکی نیز می‌توان برای انجام بازی بهتر استفاده کرد. این امکان به کاربران دستگاه‌های اندرویدی اجازه می‌دهد تا تجربه بهتری از بازی داشته باشند. 

ابزار‌های دیگری که گوگل امروز معرفی کرده بسیار به تبلیغات وابسته است. این ابزار به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تبلیغات گوگل را در بازی‌های خود جای دهند و به طور خاص افرادی که به احتمال زیاد قصد خرید درون برنامه‌ای را دارند، هدف بگیرد.

از دیگر ابزار‌های که غول جستجوی اینترنت برای توسعه دهندگان ارسال کرده، ایجاد تجربه‌های شخصی سازی شده برای گروه خاصی از کاربران است. هنوز مشخص نیست این ابزار در جهت ساخت تبلیغات شخصی سازی شده یا ساخت تجربیات شخصی سازی شده مربوط به بازی است. در هر صورت بخش دوم این ابزارها از اهمیت کمتری برای گیمر‌ها برخوردار است.

به‌روزرسانی:

گوگل نسخه شماره هفتم Google Play Services را با تغییراتی در بخش پیگیری تناسب اندام، بازی‌ها و موارد بیشتر منتشر کرد. با بروزرسانی به نسخه جدید مواردی همچون؛ "Places API" برای اطلاع یافتن از تمام جزییات و اطلاعات درباره محلی که در آن قرار دارید، بهبود‌های حاصل شده در Google Fit و "Nearby Connections API" برای استفاده از گوشی‌های اندرویدی به عنوان یک دسته بازی جداگانه برای Android TV، در دسترس شما قرار می‌گیرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات