سامسونگ و حافظه‌های ۱۲۸ گیگابایتی بر روی گوشی‌های پایین و میان رده!

پنج‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
هم‌اکنون تنها گوشی‌های هوشمند بالا رده کمپانی‌های مختلف در نسخه‌هایی به مقدار حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت مجهز می‌شوند، اما سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور گوشی‌های هوشمند مختلف خود در رده‌های مختلف را به حافظه‌های ذخیره سازی‌ بالاتر مجهز می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ به تازگی چیپ حافظه ۳ بیتی در هر سلولی معرفی کرده که مژده آمدن مقدار حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت را به گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه و میان رده بازار می‌دهند.

سامسونگ این حافظه‌های ذخیره سازی را بر اساس تکنولوژی eMMX ساخته که در بیشتر گوشی‌ها نیز دیده می‌شود و به زودی تولید انبوه آن را شروع می‌کند. البته کمپانی کره‌ای از فُرمت بسیار سریع UFS برای ساخت حافظه ذخیره سازی گلکسی اس 6 استفاده کرده است.

تکنولوژی eMMX که در ساخت چیپ‌های ذخیره سازی جدید ۱۲۸ گیگابایتی توسط سامسونگ به کار گرفته شده می‌تواند سرعت خوانده شدن متوالی ۲۶۰ مگابایت بر ثانیه را برای اطلاعات شما تضمین کند که هیچ جای شکایتی در مقایسه با UFS باقی نمی‌گذارد.

هنوز صحبتی از زمان عرضه این حافظه‌های ذخیره سازی به میان نیامده و احتمالا باید مقداری صبر کنیم تا بتوانیم در بین دستگاه‌های میان رده نیز، گوشی هوشمندی با مقدار حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت انتخاب کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات