پورش دیزاین P'9983 Graphite؛ نسخه‌ جدید گوشی‌ هوشمند لوکس بلک بری

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
بلک‌بری امروز نسل جدید گوشی‌هوشمند لوکس Porsche Design P'9983 را معرفی کرد که در شماری از بازار‌های منتخب روانه‌ی بازار خواهد شد. پورش دیزاین P'9983 گرافیتی، تنها از نظر ظاهری تغییر کرده است.
تبلیغات

بلک‌بری امروز نسخه‌ی جدیدتری از گوشی‌هوشمند خود پورش‌دیزاین P'9983 را با تغییر برخی مشخصات ظاهری و همچنین اضافه کردن واژه‌ی گرافیتی به نام این محصول، معرفی کرد. این گوشی‌هوشمند لوکس به جای بهره‌گیری از قاب پشتی براق همچون نسل پیشین، از وجود چرم مرغوب و دستدوز در پشت گوشی بهره می‌برد.

BlackBerry

این گوشی‌هوشمند برخلاف تغییرات ظاهری، در مورد مشخصات فنی چندان تغییر نکرده است، بطوریکه همچون نسخه‌ی اصلی، گرافیتی نیز از یک کیبورد QWERTY، صفحه‌ی نمایش ۳.۱ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰ در ۷۲۰، تراشه‌ی اسنپدراگون S4، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

بلک‌بری اعلام کرده علاقمندان می‌توانند این گوشی‌هوشمند را در هفته‌های آینده از فروشگاه‌های پورش‌دیزاین به‌همراه شماری از اپراتورها و فروشگاه‌های منتخب خریداری کنند. بلک‌بری و پوش‌دیزاین برچسب قیمت ۱٫۹۵۰ دلاری را برای این گوشی‌هوشمند لوکس در نظر گرفته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات