اولین تصویر ثبت شده توسط دوربین گوشی هواوی P8 منتشر شد

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
هواوی به زودی پرچمدار جدیدش را با نام هواوی P8 رونمایی خواهد کرد. این گوشی با مشخصات احتمالی، به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است، حال تصویر جدیدی که توسط دوربین این گوشی ثبت شده، منتشر شده است.
تبلیغات

تا کنون جزئیات بسیاری از این گوشی فاش شده که اغلب آن‌ها به طراحی بسیار نازک و ظاهر جذاب آن تاکید دارند. هواوی P8 به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک باتری با ظرفیت ۲/۶۰۰ میلی آمپر ساعت در آن قرار خواهد گرفت. پردازنده‌ی Kirin 930 HiSilicon با ۸ هسته‌ی پردازشی، وظیفه‌ی پردازش هواوی P8 را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود پرچمدار جدید هواوی به اندروید ۵ آبنبات چوبی همراه با رابط کاربری Emotion UI اختصاصی هواوی مجهز باشد. در حالی که این گوشی تنها ۶ میلی‌متر ضخامت دارد، دوربین آن مجهز به ماژول تثبیت کننده اپتیکال تصویر است. تصویر زیر نمونه‌‌ی به ثبت رسیده توسط این دوربین را به نمایش می‌گذارد.

00P8

بنابر تصویر منتشر شده و اطلاعات قبلی که از دوربین این گوشی داریم، می‌توان از کیفیت سنسور ۱۳ مگاپیکسلی آن اطمینان حاصل کرد. این تصویر در حالت Night Mode گرفته شده که دارای کیفیت و وضوح خوبی است. با این حال می‌توان تصاویر معقول و مناسبی از دوربین این گوشی انتظار داشت. حال باید منتظر ماند تا هواوی از این پرچمدار خود با مشخصات رده بالا در روز ۱۵ آوریل رونمایی کند و بیشتر با جزئیات مربوط به آن آشنا شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات