تصویر منتسب به وان E9 اچ‌ تی‌ سی منتشر شد

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از انتشار اخباری در مورد احتمال معرفی وان E9 اچ‌تی‌سی، حال تصاویری منتسب به این گوشی‌هوشمند منتشر شده که در مقایسه با وان M9، از ظاهر متفاوتی هم از نظر طراحی و هم سایز بهره می‌برد.
تبلیغات

در صورتی که با مقایسه‌ی وان M9، پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی را کوچکتر از سایرین می‌پندارید، پس بهتر است در انتظار وان E9 این کمپانی باشید، چراکه اچ‌‌تی‌سی در این گوشی‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی استفاده کرده است. براساس تصاویر فاش شده از رگولاتوری چینی، وان E9 از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی در کنار بدنه‌ی صاف و تخت برخلاف بدنه‌ی انحنا دار وان M9 بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند همراه با مشخصات فنی متفاوتی روانه‌ی بازار شود. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که اچ‌تی‌سی به جای استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، از تراشه‌ی ۸ هسته‌ای MT6795 مدیاتک بهره خواهد برد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. اچ‌تی‌سی در پشت گوشی از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد، اما در جلوی گوشی دو گزینه‌ی سنسور ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل و ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد.

سایز بدنه‌ی این گوشی‌هوشمند ۱۵۶.۵ در ۷۶.۵ در ۷.۵ میلی‌متر است و باتری ۲٫۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز را تامین خواهد کرد. اندروید آبنبات چوبی به‌همراه رابط کاربری سنس ۷، همراه وان E9 اچ‌تی‌سی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات