تبلت ویندوزی لنوو MIIX 300 با قیمت 149 دلار معرفی شد

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
تبلت لنوو MIIX 300 با طراحی زیبا و همراه با ویندوز ۸.۱ معرفی شد. قیمتی که برای این تبلت در نظر گرفته شده تنها 149 دلار است؛ می‌توان گفت با مشخصاتی که این دستگاه دارد، قیمتی معقولانه برای آن تعیین شده است.
تبلیغات

 این تبلت دارای صفحه‌نمایش با وضوح IPS و رزولوشن فول اچ‌دی است که روشنایی خوبی داشته و دید وسیعی را شامل می‌شود. این صفحه‌نمایش کیفیت بالایی نسبت به سایر ال‌سی‌دی‌ها دارد. اگرچه تفاوت بیشتری بین صفحه‌نمایش‌های IPS وجود دارد، اما وجود این تکنولوژی در گجت‌های پایین رده، ایده‌ی بسیار خوبی است.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اتم،  ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری با طول عمر 7 ساعت، اشاره کرد. همچنین هردو اتصال بلوتوث و وای‌فای در این دستگاه پیش‌بینی شده و ویندوز ۸.۱ بصورت پیش فرض روی آن نصب شده است؛ بعلاوه آفیس ۳۶۵ بطور کاملاً رایگان در این تبلت قابل استفاده بوده و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این تبلت از یک دوربین با سنسور 5 مگاپیکسل در عقب و یک دوربین با سنسور 2 مگاپیکسل در جلو بهره می‌برد. ضخامت این دستگاه 9.3 میلیمتر بوده و آنگونه نیست که بتوان از آن بعنوان تبلتی بسیار نازک یاد کرد؛ هر چند که وزن آن تنها ۳۶۰ گرم است. قیمت این دستگاه 149 دلار تعیین شده که بسیار مناسب به نظر می‌رسد و می‌توان از آن برای مصارف روزانه استفاده کرد. پیش از این لنوو تبلتی با نام MIIX 2 با قیمتی مشابه به بازار عرضه کرده بود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات