زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته سوم بهمن‌ماه)

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن گجتی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ هفتگی به پیشنهادهای شما می‌پردازد. در ادامه با ۴ اپلیکیشن پیشنهادی کاربران، همراه زومیت باشید.

اگر اپلیکیشن کاربردی و خوبی می‌شناسید آن را از طریق ایمیل‌آدرسبه ما معرفی کنید.

Dumpster

حمید مالکی پیشتر در مقاله زوم‌اپ چهارم بهمن ۱۳۹۳ درباره اپلیکیشن  Dumpster چنین نوشته است: Dumpster نرم‌افزاری است که به احتمال زیاد شما هم بعد از آشنایی با آن سریعا اقدام به دانلود و نصب آن خواهید کرد. چرا‌که این نرم‌افزار راه‌ حل مشکلی است که احتمالا هر یک از ما حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌ایم. منظورمان پاک شدن خواسته یا ناخواسته‌ی عکس‌ها و فیلم‌ها و فایل‌های مهم هستند.

Dumpster

با نصب این نرم‌افزار یک سطل آشغال موقت، مانند Recycle Bin در ویندوز به گوشی خود اضافه می‌کنید و بعد از آن تمامی فایل‌های پاک شده ابتدا به این قسمت منتقل خواهند‌ شد و بعد از گذشت چند روز به طور خودکار حذف می‌شوند.

اپلیکیشن Dumpster توسط آقای جمشید معروفی به زومیت معرفی شده است.

PicPac - StopMotion+TimeLapse

PicPac، اپلیکیشنی برای عکاسی و فیلمبرداری است که به صورت تخصصی بر روی Stop Motion و Time Lapse تمرکز کرده است. بعد از مدتی کار با اپلیکیشن PicPac به قدرت آن در این زمینه پی خواهید برد.

PicPac

اپلیکیشن PicPac نیز توسط آقای جمشید معروفی به زومیت معرفی شده است.

بیسفون

بیسفون یک برنامه ارتباطی ایرانی برای گوشی‌های هوشمند شماست! استفاده از بیسفون ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است. در بیسفون شما می‌توانید با دوستان و آشنایان خود از پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای، گروه‌ها و تماس‌های اینترنتی به صورت کاملا رایگان، نامحدود و با کیفیت بالا لذت ببرید.

بیسفون

در بیسفون نیازی به اضافه کردن دوستان خود ندارید، تمام دوستان شما که از بیسفون استفاده می‌کنند، به طور خودکار در لیست ارتباطات شما اضافه خواهند شد.

اپلیکیشن بیسفون توسط آقای سپهر گلستانیان، به زومیت معرفی شده است.

Tower Defense

Tower Defense یک بازی جنگی جذاب است که در آن باید از موقعیت خود در مقابل حمله‌های پی‌در‌پی دشمنان محافظت است. در نگاه Tower Defense شبیه به بازی‌های زیادی است اما وقتی برای اولین بار شروع به بازی می‌کنید، به تفاوت‌ها و برتری‌های نسبت به نمونه‌های مشابه پی خواهید برد.

Tower Defense

به این نکته توجه داشته باشید که این بازی در پلت‌فرم‌های مختلف، اسم‌های مختلفی دارد.

Tower Defense توسط آقای پیمان محمدی به زومیت معرفی شده است.

   

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرسبه ما معرفی و لینک آن را برای زومیت ارسال کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با ما مطرح نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات