زوم‌اَپ: شبیه‌ساز سنتور برای ویندوزفون

یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سنتور، یک ساز اصیل و گوش‌نواز است که با وجود گذشت سال‌ها از قدمت آن، هنوز صدای دلنشینش، طرفداران پیر و جوان بسیاری دارد. PersianSantoor اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است، که توسط یک توسعه‌دهنده‌ی خوش‌ذوق ایرانی طراحی و ساخته شده است. اگر شما نیز از طرفداران ساز سنتور هستید با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 حتما تا به حال در گوشی‌های اندرویدی یا آیفون، شبیه‌ساز‌های مختلفی را در زمینه‌ی سازهای موسیقی از جمله گیتار و سنتور مشاهده کرده‌اید و دوست داشته‌اید که در گوشی ویندوزفونی خود نیز همچین برنامه‌ای را داشته باشید. امروز در زوم‌اپ، به لطف یک برنامه‌نویس ایرانی، دارندگان گوشی ویندوزفون می‌توانند یک شبیه‌ساز سنتور با صدای خوب و گرافیکی مناسب را در گوشی‌های خود داشته باشند.

persian-santu1r

معمولا اپلیکیشن‌های ویندوزفون از ظاهر بسیار ساده و سبکی بهره مند هستند و همین موضوع مورد انتقاد بسیاری از کاربرانی است که از گوشی‌های ویندوزفون استفاده نمی‌کنند. با این حال این برنامه‌نویس ایرانی ظاهر فوق‌العاده‌ای را برای این برنامه به وجود آورده که با توجه به آن، شاید بتوان این اپلیکیشن را یکی از زیباترین اپلیکیشن‌های ویندوزفونی دانست که به رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات