تماشا کنید: جعبه گشایی اولین گوشی اوبونتو

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
به اطلاع شما رساندیم که سرانجام اولین گوشی‌ هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اوبونتو توسط سازنده‌ی اسپانیایی Bq معرفی شد و از هفته‌ی آینده عرضه می‌شود. اکنون یک ویدیوی جعبه‌گشایی برای این دستگاه منتشر شده که بصورت بهتری ما را با اولین اوبونتو فون آشنا می‌کند.
تبلیغات

 جوردن کیس در یوتیوب این افتخار را داشته که اولین ویدیوی جعبه‌گشایی اوبونتو فون را به اسم خود ثبت کند. در این ویدیو با جعبه‌ای بسیار زیبا مواجه خواهیم شد که البته متاسفانه مربوط به نمونه‌ای که به بازار عرضه خواهد شد نبوده و تنها مخصوص دستگاه‌های موجود در کنفرانس رونمایی بوده است. خود دستگاه نیز طی این ویدیو به خوبی مورد بررسی اولیه قرار می‌گیرد که موجب می‌شود با شیوه‌ی کارکرد سیستم‌عامل نوظهور اوبونتو برای دستگاه‌های موبایل، بیشتر آشنا شویم.

یکی از نکات منفی اولیه که در این ویدیو نیز مشخص است، زمان بوت نسبتا طولانی سیستم‌عامل است که ممکن است با بروزرسانی‌های بعدی مرتفع شود.

دانلود ویدیو

سیستم‌عامل اوبونتو برای گوشی‌های هوشمند پس از چندین سال توسعه سرانجام برای عرضه به بازار آماده شده که البته با توجه به بلوغ نسبی این بازار و سلطه‌ی سیستم‌عامل‌های کهنه‌کار، رقابت و چالش دشواری پیش روی کنونیکال و شرکای سخت‌افزاری آن قرار خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات