تصاویری از اپلیکیشن Work Assistant فاش شد

یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین اسکرین‌شات از اپلیکیشن Work Assistant برای ویندوز فون فاش شد. مایکروسافت برای توسعه این برنامه از کورتانا بهره برده و آن‌ را بعنوان دستیاری برای وظایف آفیس طراحی کرده است.
تبلیغات

مایکروسافت برای تقویت پلت‌فرم موبایل خود، کورتانا را به‌عنوان دستیار صوتی هوشمند در مقابل سیری اپل و گوگل ناو توسعه داده است. این سیستم صوتی با وجود نوپا بودن، قابلیت‌های بسیاری دارد. اپلیکیشن جدید مایکروسافت نیز از این قابلیت استفاده کرده و برای کمک به وظایف آفیس طراحی شده است. تصاویر زیر محیطی از برنامه را نشان می‌دهد: 

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
33

به نظر می‌رسد این اپلیکیشن فقط دستیار صوتی نیست؛ همان‌طور که در اسکرین‌شات هم مشاهده می‌کنید، محیطی مانند آفیس دارد. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا به تمامی فایل‌های آفیس دسترسی داشته باشند. محیط برنامه بسیار ساده است؛ نوار فرمان صوتی هم در بالای صفحه وجود دارد که به کاربران امکان استفاده از کورتانا را برای وظایفی مانند باز کردن فایل یا اشتراک‌گذاری می‌دهد. این اپلیکیشن توسط گروه دیجیتال لایفِ مایکروسافت و وُرک‌گروپ در حال توسعه است. وُرک‌گروپ جزئی از گروه سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها (ASG) است که توسط Qi Lu معاون اجرایی مایکروسافت اداره می‌شود. جولی لارسن گرین رئیس بخش "My Life & Work" در مایکروسافت، امیدوار است تلاش خود را برای رهبری این پروژه با کمک بیل‌گیتس با موفقیت به انجام برساند. این اپلیکیشن در استورِ ویندوز نیز قابل دریافت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات