مایکروسافت تولید تبلت لومیا 2520 نوکیا را متوقف کرد (بروزرسانی: رسما تایید شد)

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از آن است که ردموندی‌ها از این پس تبلت نوکیا لومیا 2520 را تولید نخواهند کرد. این تبلت آخرین دستگاهی بود که از ویندوز آر‌تی مبتنی بر معماری آرم به عنوان سیستم‌عامل خود استفاده می‌کرد.
تبلیغات

نوکیا نوامبر سال ۲۰۱۳ تبلت لومیا 2520  ۱۰.۱ اینچی را وارد بازار کرد که این تاریخ درست چند ماه قبل از خریداری بخش تولید دستگاه‌ها و سرویس‌های این شرکت توسط مایکروسافت بود. حالا گزارشی مبنی بر توقف تولید تبلت لومیا 2520 منتشر شده، اما هنوز این خبر از سوی سخنگوی رسمی شرکت مایکروسافت تایید یا تکذیب نشده و یک وب‌سایت هلندی به نام PCMWeb.nl این خبر را به نقل از یک مقام مایکروسافت اعلام کرده است.

مطالب مرتبطبررسی تبلت لومیا 2520 نوکیا

این تبلت، آخرین محصولی بود که از سیستم عامل ویندوز آرتی استفاده می‌کرد و توقف تولید آن، به منزله‌ی پایان عمر این نسخه از ویندوز هم خواهد بود. قبل از این، مایکروسافت تولید تبلت سرفیس ۲ را که آن هم از ویندوز آرتی استفاده می‌کرد، در سال گذشته متوقف کرد. ردموندی‌ها همچنان از این تبلت‌ها پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کنند و حتی قرار است با انتشار ویندوز ۱۰، این تبلت‌ها به سیستم‌عامل جدید ارتقا پیدا کنند اما هیچ‌کدام از آنها به نسخه‌ی کامل مجهز نخواهند شد.

بروزرسانی:

سخنگوی شرکت مایکروسافت در پاسخ به وب‌سایت ورج، ضمن تایید این خبر گفت مایکروسافت تولید تبلت لومیا 2520 نوکیا را رسما متوقف کرده است. با این حال، کسانی که مایل به خرید این تبلت هستند می‌توانند به خرده فروشی‌های مایکروسافت، وب‌سایت این شرکت و خرده فروشی‌های ثانویه مراجعه کنند و آخرین دستگاه‌هایی که در این فروشگاه‌ها موجود هستند را تهیه کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات