گوشی‌های Galaxy S6 و Galaxy S Edge از آیفون 6 گران قیمت‌تر خواهند بود

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
تا کمتر از یک ماه دیگر، کنفرانس سامسونگ برای رونمایی از محصولات جدید  خانواده گلکسی برگزار خواهد شد. امروز شایعه شده که کره‌ای‌ها قصد دارد قیمت بالاتر از آیفون ۶ را برای گلکسی اس‌ها در نظر بگیرند.
تبلیغات

کنفرانس سامسونگ در MWC در حالی برگزار خواهد شد که تا به امروز، با اطلاعات بی‌شماری که از این دو محصول به بیرون درز پیدا کرده است. حداقل از موارد اصلی آن با خبر شده‌ایم. ولی قیمت این محصولات هنوز مسئله مبهمی است که به نظر می‌رسد این موضوع نیز  بار دیگر با کمک یک منبع دیگر لو رفته باشد. همانطور که اطلاع دارید، کنفرانس what's next سامسونگ در کمتر از یک ماه دیگر در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. در حال حاضر، به لطف منابع دور و نزدیک، از مشخصات فنی، طراحی و هم اکنون با اخبار جدیدی که از AndroidPit منتشر شده است، از قیمت آن مطلع شده‌ایم. 

در صورتی که اطلاعات منتشر شده از این منبع، صحیح باشند، قیمت محصولات جدید سامسونگ از آیفون‌ 6 اپل نیز گران قیمت‌تر خواهند بود. قیمت Galaxy S6 چیزی در حدود  749 تا  949 یورو است و در صورت صحت شایعات، دارای حافظه‌هایی با گنجایش 32GB و 64GB و 128GB خواهد بود. از سوی دیگر، Galaxy S Edge دارای همین حافظه‌ها خواهد بود ولی قیمت آن از 849 یورو شروع خواهد شد که ارزان‌ترین مدل آن 100 یورو از Galaxy S6 بیشتر خواهد بود.

در مقایسه با رقبا، آیفون 6 با قیمت  699 تا 899 یورو در اروپا قیمت گذاری شده است. در واقع ارزان‌ترین مدل آیفون 6 با حافظه 16 گیگابایت، قیمتی نزدیک به 699 یورو دارد. آیفون 6 پلاس نیز با همین مقدار حافظه با قیمتی 100 یورو گران‌تر نسبت به آیفون 6 به فروش می‌رسد. 

قیمت شایعه شده از محصولات سامسونگ در اروپا را در زیر مشاهده کنید:

  • Samsung Galaxy S6 32 GB: €749
  • Samsung Galaxy S6 64 GB: €849
  • Samsung Galaxy S6 128 GB: €949
  • Samsung Galaxy S Edge 32 GB: €849
  • Samsung Galaxy S Edge 64 GB: €949
  • Samsung Galaxy S Edge 128 GB: €1049

به هر صورت برای قضاوت در رابطه با قیمت‌گذاری محصولات سامسونگ کمی زود است. پس بهتر است قضاوت در این رابطه را تا زمان برگزاری کنفرانس این شرکت به تعویق بیندازیم. 

منبع BGR

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات