4 اپلیکیشن گلکسی اس 6 لو رفت؛ تاچ‌ویز ساده‌تر از همیشه

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
عضو XDA اقدام به انتشار 4 اپلیکیشن پیش‌فرض گلکسی اس 6 سامسونگ کرده است.
تبلیغات

در تاچ‌ویز جدید و رابط پیش‌فرض اپلیکیشن‌ها، تعداد منوها و گزینه‌های تنظیمی بسیار کاهش یافته و ظاهر تمیز و ساده‌تر جایگزین آن شده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد سامسونگ نیز دستورالعمل‌های Material Design گوگل را با جان و دل پذیرفته و رنگ‌های تند در کنار فضای خالی گسترده را که معرف اندروید 5 آبنبات‌چوبی هستند در دستور کار قرار داده است.

این تغییرات به خوبی در رابط کاربری اپلیکیشن معروف S Note نیز کرد پیدا کرده و موجب شده ظاهری ساده‌تر و کاربری راحت‌تری نسبت به گذشته حاصل شود. این اپلیکیشن‌ها از انجمن XDA Developers قابل دانلود هستند که از این لینک می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

البته دانلود این برنامه‌ها احتمالا با قوانین کپی‌رایت در تضاد بوده که به موجب آن مسئولیت استفاده از آن‌ها بر عهده‌ی خودتان خواهد بود. این 4 اپلیکیشن، شامل Optical Reader برای شناسایی متون، کارت شغلی و کدهای کیوآر، GeoNews برای اطلاع از خبرهای مربوط به بلایای طبیعی بر اساس محل سکونت، Gear Manager برای مدیریت ساعت هوشمند سامسونگ و Kids Mode برای مدیریت کاربری کودکان است.

S-Note-2

در صورت آزمایش این برنامه‌های اختصاصی سامسونگ، تجربه‌ی کاربری خود را با ما و سایر همراهان زومیت به اشتراک بگذارید. تنها ۲ روز دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمدار پر هیاهوی سامسونگ باقی مانده؛ بنابراین احتمالا همچنان این محصول در سرخط خبرها باقی خواهد ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات