نسخه جدید Moto E با پشتیبانی از LTE و صفحه نمایش بزرگتر از راه می‌رسد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا نسخه جدید Moto E،  ارزان‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی خود را معرفی کرد. نسخه ۲۰۱۵ این گوشی به پردازنده ۶۴ بیتی، اتصال LTE و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر مجهز شده است.
تبلیغات

 Moto E با قیمت پایه ۱۵۰ دلاری خود توانست کاربران با بودجه بسیار محدود را هدف قرار دهد اما با چیپست اسنپ‌دراگون ۲۰۰ و دوربین ضعیف چندان گزینه مناسبی محسوب نمی‌شد. حالا نسخه ۲۰۱۵ و ۴G این گوشی سعی کرده تا جای ممکن در این رده قیمتی مشکلات را برطرف کند. نسخه جدید به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۴.۵ اینچی مجهز شده است که البته وضوح ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسلی را حفظ کرده است. با وجود این‌که در این رده قیمتی نباید انتظار یک صفحه‌نمایش خیره‌کننده را داشت موتورولا سعی کرده با فناوری IPS، شیشه محافظ Gorilla Glass 3 و پوشش ضدچربی اوضاع را بهتر کند.

چیپست استفاده شده حالا با یک جهش بزرگ به اسنپ‌دراگون ۴۱۰ کوالکام ارتقا یافته که از ۴ هسته پردازشی ۶۴ بیتی Cortex-A53 به سرعت ۱.۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 306 تشکیل شده و با یک گیگابایت رم همراهی می‌شود. سیستم‌عامل این گوشی طبق انتظار اندروید ۵ آب‌نبات چوبی است و طبق گوشی‌های اخیر موتورولا سریعاً نسخه‌های جدید را دریافت می‌کند. حافظه داخلی هم دوبرابر شده و به ۸ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه ارتقا یافته است.

دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و قادر به فیلم‌برداری 720p  با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. دو میکروفون وظیفه صدابرداری استریو را به عهده دارند و سرانجام یک دوربین سلفی VGA نیز اضافه شده است. موتو E جدید قابلیت مقاومت نسبی خود در برابر آب را نیز حفظ کرده و حالا باتری بزرگتر ۲۳۹۰ میلی‌آمپرساعتی را در خود جای داده است. این گوشی قرار است با همان قیمت ۱۵۰ دلاری در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات