سونی گوشی میان‌رده Xperia M4 Aqua را در MWC 2015 معرفی می‌کند

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
سونی برنامه دارد علاوه بر اکسپریا زد 4 تبلت، یک گوشی میان‌رده را نیز با خود به کنگره جهانی موبایل بارسلون بیاورد. بر اساس گزارش منابع مطلع از برنامه‌های سونی، این کمپانی ژاپنی در MWC 2015 از گوشی هوشمند جدید Xperia M4 Aqua پرده برداری خواهد کرد.
تبلیغات

 این گوشی هوشمند بعنوان نسل بعدی Xperia M2 Aqua معرفی خواهد شد که سونی آن را برای اولین بار در آگوست سال پیش ارائه کرد. Xperia M4 Aqua نیز همچون نسل قبل خود بر اساس درجه‌ی IP65/68 در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

به گزارش یکی از منابع، Xperia M4 Aqua به اندروید 5 آبنبات چوبی مجهز شده اما سایر مشخصات فنی این گوشی میان‌رده هنوز در پس پرده باقی مانده است. با این حال ما تصور می‌کنیم این گوشی هوشمند از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p بهره خواهد برد و پردازنده‌ی اسنپدراگون 410 کوالکام نیز قلب پردازش 64 بیتی آن را با 4 هسته‌ی پردازشی بر عهده خواهد گرفت. 1 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار باتری 2300 میلی امپر ساعتی نیز از دیگر خصوصیات احتمالی Xperia M4 Aqua خواهند بود.

این گوشی هوشمند سونی در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی با قیمتی حدود 200 تا 250 پوند انگلیس روانه‌ی بازار خواهد شد. با توجه به اینکه کمتر از یک هفته با آغاز به کار کنگره جهانی موبایل 2015 فاصله داریم، بزودی به مشخصات فنی دقیق، ظاهر و جزئیات عرضه‌ی این محصول دست پیدا خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات