نسل جدید کروم‌بوک پیکسل گوگل در راه است

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کروم‌بوک پیکسل به عنوان لپ‌تاپ رده بالای ساخت گوگل شناخته می‌شود. هدف از ساخت و طراحی این لپ‌تاپ‌ها که حال پس از دو سال نسخه بروز شده آن قرار است معرفی شود، نشان دادن تمام قابلیت‌های سیستم عامل کروم است.
تبلیغات

Renee Niemi، مدیر بخش برنامه‌های اندروید و کروم برای کار و آموزش، تایید کرده که نسل بعد کروم‌بوک پیکسل گوگل در راه است.

رنی در مراسم  TeamWork 2015 این موضوع را تایید کرده است. ویدیوی این مراسم در یوتیوب قرار داشت اما پس از مدتی کوتاه از این شبکه برداشته شد. با این‌حال وب‌سایت OMG Chrome در باره صحبت‌هایی که وی در این مراسم مطرح کرده، می‌گوید:

ما یک پیکسل جدید در راه داریم که به زودی عرضه خواهد شد. ما این محصول را خواهیم فروخت اما در ابتدا باید انتظار شما {از این محصول} را مشخص کنم: این یک پلتفرم برای توسعه است. این محصول تنها برای اثبات امکان پذیری ساخته شده و ما تعداد زیادی از آن نخواهیم ساخت. ۸۵ درصد از این محصول تنها به دست توسعه دهندگان ما و اعضای گوگل خواهد رسید. با این‌حال، پیکسل جدید به زودی عرضه خواهد شد.

وب‌سایت ورج برای تایید این مساله با گوگل تماسی برقرار کرده که پاسخ گوگل به این شکل است: این محصول جدید برای مصرف کننده عادی نخواهد بود و قرار است نیروی بالقوه این پلتفرم با سخت‌افزاری بهتر از مدل‌های ۳۰۰ دلاری دل و ایسر را هدف قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات