توئیت اچ‌تی‌سی و تقویت گمانه‌ها در خصوص معرفی One M9 Plus

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی از طریق حساب کاربری توئیتر خود روی دادن یک حادثه‌ی بزرگ را وعده داد که می‌توان این وعده را با رونمایی از نسخه‌ی بزرگ‌تر اچ‌تی‌سی وان M9 با عنوان وان M9 پلاس مرتبط خواند.
تبلیغات

حساب کاربری شاخه‌ی آمریکای شمالی اچ‌تی‌سی در روزهای گذشته توئیتی را منتشر کرد که شامل عبارت Something HUGE coming from HTC بود. این موضوع در روزهای اخیر ذهن بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه‌ی فناوری را به خود اختصاص داده بود. بسیاری از افراد این توئیت را نشانه‌ای دال بر این خواندند که اچ‌تی‌سی یک گجت با سایز بزرگ رونمایی خواهد کرد که احتمالا نسخه‌ی بزرگ‌تر وان M9 است. پیش از این نیز گمانه‌هایی در این خصوص مطرح شده بود.

در ماه‌های اخیر شایعات مختلفی در خصوص احتمال معرفی نسخه‌ی بزرگ‌تر وان M9 اچ‌تی‌سی منتشر شده بود که با انتشار مشخصات فنی منتسب به این گوشی همراه شد. انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند با یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD عرضه شود. گمانه‌ها حکایت از این دارند که وان M9 اچ‌تی‌سی از یک صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره خواهد برد.

همچنین باید به وجود سنسور اثر انگشت نیز در این گوشی اشاره کرد که این گوشی‌هوشمند را در ردیف سایر محصولات مجهز به این سنسور قرار خواهد داد. البته باید به این نکته اشاره کرد که موارد مطرح شده تنها گمانه‌هایی است که انتظار می‌رود رنگ واقعیت به خود بگیرند. در صورتی که چنین موضوعی صحت داشته باشد، پس باید در مراسم ۱۰ دی در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون شاهد معرفی هر دو محصول از اچ‌تی‌سی باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات