ظرفیت باتری گلکسی S6 سامسونگ ۲٫۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
تنها چند روز تا آغاز کنگره‌ی موبایل بارسلون باقی است و از این‌رو انتشار اطلاعات در مورد نسل آتی گوشی‌هوشمند این کمپانی، شدت بیشتری گرفته است. براساس آخرین شنیده‌‌ها، ظرفیت باتری این گوشی‌هوشمند ۲٫۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.
تبلیغات

براساس آخرین شنیده‌ها گلکسی S6 سامسونگ ۲٫۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. در مقایسه با نسل پیشین، ظرفیت باتری این گوشی‌هوشمند ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش یافته است.

با توجه به اینکه تویدکنندگان سعی می‌کنند ظرفیت باتری محصولات خود را روز به روز افزایش دهند، اما سامسونگ در جهت عکس حرکت می‌کند و از این‌رو ظرفیت ۲٫۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای یک پرچمدار در سال ۲۰۱۵ میلادی به نظر ناکافی است. احتمالا سامسونگ روی تراشه‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ خود حساب باز کرده است، چراکه براساس شنیده‌ها این تراشه که براساس لیتوگرافی ۱۴ نانومتری توسعه یافته در مقایسه با نسل‌های پیشین ۳۰ تا ۳۵ درصد از نظر مصرف انرژی بهینه‌تر است.

یکی دیگر از علت‌هایی را که منجر به کاهش ظرفیت باتری در این گوشی‌هوشمند شده را می‌توان کاهش ضخامت گلکسی S6 خواند که براساس شنیده‌ها ضخامت این گوشی‌هوشمند ۶.۹۱ میلی‌متر خواهد بود. همچنین گزارش‌ها به رابط کاربری بهینه شده این گوشی‌هوشمند نیز اشاره می‌کنند که منجر به بهبود مصرف انرژی شده است. باید به انتظار نشست و دید که آیا گلکسی S6 می‌تواند از نظر عمر باتری در برابر سایر پرچمداران حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات