جی 4 ال‌جی اواخر فروردین ماه رونمایی خواهد شد

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی قصد دارد در مراسم MWC امسال یک ساعت هوشمند لوکس را رسما معرفی کند. اما امروز رسانه کره‌ای Koreatimes مدعی شده جی 4 اوسط آوریل (اواخر فروردین) معرفی می‌شود.
تبلیغات

ال‌جی به زمان کافی برای توسعه فناوری‌های مورد استفاده خود در جی 4 نیاز دارد. دو گوشی پرچم‌دار و رقیب اصلی جی 4 ال‌جی، امسال در MWC معرفی می‌شوند. پس از معرفی گلکسی اس ۶ سامسونگ و وان M9 اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC، تمام توجه‌ها به سمت ال‌جی و دستگاه شاخص این کمپانی خواهد رفت.

سال گذشته جی 3 ال‌جی پس از همه رقیب‌های خود در ۲۷ می معرفی شد. این تأخیر ایجاد شده به ال‌جی اجازه داد تا از نمایشگر QHD استفاده کند و پرچم‌دار خود را یک گام جلو‌تر از باقی رقیب‌ها بیندازد. همچنین ال‌جی توانست از وقفه پیش آمده بین معرفی دو پرچم‌دار سامسونگ و اپل استفاده کند و پرچم‌دار خود را بیشتر به فروش برساند. غول کره‌ای امسال نیز امیدوار به پیش آمدن همین سناریو موفق همچون سال پیش است.

جی 4 ال‌جی با احتمال بسیار زیاد پردازنده اسنپدراگون 810 را به خدمت خواهد گرفت و همچون سال پیش نمایشگری QHD را به کاربر ارائه خواهد کرد. احتمال تجهیز جی 4 به دو نسخه با رم‌های متفاوت ۳ تا ۴ گیگابایت نیز وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات