مشخصات فنی گلکسی اس 6 در بنچ‌مارک AnTuTu مشاهده شد

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره امر اجتناب ناپذیر درز بنچ‌مارک و مشخصات فنی برای گلکسی اس 6 نیز رخ داد. گلکسی اس 6 سامسونگ در حین اجرای تست بنچ‌مارک AnTuTu از چشم تیزبین رسانه‌ها دور نماند و نه تنها سطح عملکرد دستگاه را به خوبی به نمایش می‌گذارد بلکه مجموعه‌ای از اطلاعات فنی نیز برای زیر و رو کردن در اختیارمان قرار داده است.
تبلیغات

 برای آغاز، مدل دقیق گلکسی اس 6 که در این آزمایش مشاهده شده، SM-G925W8 است. دنباله‌ای از حروف و اعداد که به خوبی با آن‌ها آشنایی داریم و تردیدی نیست که به پرچمدار گلکسی اس 6 سامسونگ اشاره دارد. در هر حال، گلکسی اس 6 به پردازنده‌ی 8 هسته‌ای Exynos 7420 که با لیتوگرافی 14 نانومتری توسط خود سامسونگ تولید شده مجهز است که با همراهی واحد پردازش گرافیکی Mali-T760 آرم، در مقابل اسنپدراگون 810 کوالکام که با لیتوگرافی 20 نانومتری تولید شده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

Galaxy-S6-gets-benchmarked-reveals-specs

در خصوص سایر مشخصات فنی، گلکسی اس 6 به یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی (احتمالا سوپرامولد) با رزولوشن بسیار بالای 1440 در 2560 یعنی QHD مجهز شده که رقم بالای 576 پیکسل بر اینچ را بدست می‌دهد. 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی 20 مگاپیکسل و دوربین جلویی 5 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی از دیگر مشخصات گلکسی اس 6 خواهد بود. به بیان دیگر، هرآنچه که تصور می‌کردیم بر اساس شایعات در اختیار داریم، در حال شکل‌گیری بصورت واقعی هستند.

Galaxy-S6-gets-benchmarked-reveals-specs2

گلکسی اس 6 در بنچ مارک مربوطه رکوردشکنی کرده و رقم 60,978 را از خود بر جای گذاشته است که تا کنون بالاترین رقم بدست آمده است. از آنجا که AnTuTu نوعی تست چند مرحله‌ای است، تحلیل این امتیاز به ما امکان می‌دهد مشخص کنیم که دقیقا در کدام قسمت شاهد بیشترین بهبود در پردازنده ی Exynos 7420 در قیاس با Exynos 5433 خواهیم بود. تجسم سه‌بعدی اشیاء بیشترین بهبود را در مقایسه با نسل پیشین چیپ‌های اختصاصی سامسونگ نشان می‌دهد. این مساله به خصوص در حالتی که با صفحه‌نمایش سرشار از پیکسل روبرو باشیم خبر بسیار خوبی به شمار می‌رود. چگالی بالای پیکسل‌ها در نمایشگر معمولا فشار بسیار زیادی روی پردازنده و واحد گرافیکی قرار می‌دهد.

مراسم Unpacked سامسونگ برای ۱ مارس مطابق با ۱۰ اسفند برنامه‌ریزی شده و تنها چند هفته با این رویداد و معرفی عمومی گلکسی اس 6 فاصله داریم. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات