اولین تصاویر رندر‌ از اکسپریا E4 سونی منتشر شد

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اواخر سال پیش میلادی تصاویری از اکسپریا E4 سونی فاش شد و حالا شاهد تصاویر رندری از این دستگاه هستیم که ظاهر آن بسیار شبیه محصولی است که قبلا لو رفته بود. در تصاویر رندر منتشر شده از اکسپریا E4، این دستگاه درون قاب‌های محافظه قرار گرفته که ظاهرا از جنس چرم هستند.
تبلیغات

دو تصویر رندری که امروز از محصول جدید سونی منتشر شده زیاد شبیه به یکدیگر نیستند چرا که در یکی از آن‌ها اصلا لوگوی سونی وجود ندارد و یکی از آن‌ها کنار‌ه‌های نمایشگر ضخیم‌تری دارد. گذشته از این دو مورد، طراحی دستگاه بسیار شبیه به تصاویر شایعه شده پیشین است. همان جایگاه دوربین جلو، سنسور مجاورت، هدفون و البته بلندگو‌های پایین دستگاه در این رندر‌ها نیز تکرار شده است.

Xperia-E4-render 2-640x640
Xperia-E4-render
مقاله‌های مرتبط:

    شایعات درباره مشخصات فنی اکسپریا E4 حاکی است که این دستگاه دارای نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن 540 در 960 پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای مدیا‌تک MT6582 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mail-400 MP4، دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو و ۱.۹ مگاپیکسل در عقب، حافظه رم ۱ گیگابایت و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد بود.

    این مشخصات البته با نام رمز اکسپریا E1 II (به احتمال زیاد نام رمز اکسپریا E4) به وسیله یک خرده فروش در PhoneHouse.es تایید شده است:

    Xperia-E1-II1
    Xperia-E1-II-640x510
    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات