سامسونگ در تلاش برای استفاده از فناوری لمس سه بعدی در پرچمداران آینده خود است

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
سال‌ها است که به لمس صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند خود برای ارتباط با آن، عادت کرده‌ایم اما اپل با معرفی آیفون ۶ اس و فناوری لمس سه بعدی روشی جدید را وارد دنیای گوشی‌های هوشمند کرده و حالا زمزمه‌های به گوشی می‌رسند که خبر از تلاش سامسونگ برای استفاده از این فناوری در گوشی‌های هوشمند آینده‌ی خود می‌دهند.
تبلیغات

سیناپتیکز به تازگی فناوری ClearForce خود را که مقدار فشار بر روی صفحه نمایش را تشخیص می‌دهد، معرفی کرده است. به علاوه این شرکت با سازندگان گوشی‌های هوشمند برای استفاده از فناوری جدید خود همکاری خواهد کرد.

از طرفی سیناپتیکز و سامسونگ نیز سابقه همکاری طولانی مدتی دارند و حتی سیناپتیکز به سامسونگ برای ساخت حسگر اثر انگشت استفاده شده در پرچمداران جدید این شرکت نیز کمک بسیاری کرده است و به نظر می‌رسد در آینده برای استفاده از فناوری لمس سه بعدی نیز با سامسونگ همکاری خواهد کرد.

آن طور که به نظر می‌رسد گلکسی اس ۷، پرچمداری مهم برای سامسونگ خواهد بود و در روزهای گذشته نیز شاهد فاش شدن اخباری مبنی بر استفاده از سه نوع پردازنده در این پرچمدار نیز بوده‌ایم و حالا به نظر می‌رسد در این گوشی شاهد استفاده از فناوری مشابه لمس سه بعدی اپل نیز باشیم. این در حالی است که خود 3D Touch در ابتدای راه است اصلا مشخص نیست که کاربران تا چه میزان از آن استفاده خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات