گوشی نئو 7 اوپو معرفی شد؛ پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ در کنار باتری ۲۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
اوپو امروز گوشی جدیدی از سری پایین‌رده‌ی نئو با نام نئو ۷ را رونمایی کرد. این گوشی مجهز به رابط کاربری Color OS 2.1 اوپو مبتنی بر اندروید ۵ شده و دارای قاب پشتی شیشه‌ای است.
تبلیغات

اوپو امروز گوشی جدیدی با نام نئو ۷ معرفی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن نسبتا پایین ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل است و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ و یک گیگابایت رم بهره می‌برد.

اوپو قیمت این گوشی را زیر ۲۰۰ دلار اعلام کرده البته در حال حاضر قیمت دقیق را اعلام نکرده است. از سایر مشخصات نئو ۷ می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت با قابلیت اتصال به شبکه اینترنت 4G و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/2.0 مجهز به فلش، دوربین ۵ مگاپیکسلی خودعکس (سلفی) و باتری با ظرفیت ۲۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. البته ذکر این نکته ضروری است که نئو ۷ در دو نسخه‌ی 3G و 4G عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی 4G این گوشی توانایی افزایش حافظه تا ۱۲ گیگابایت و نسخه 3G نیز قابلیت افزایش حافظه تا ۳۲ گیگابایت را دارد. به علاوه در نسخه‌ی 4G این امکان وجود دارد تا با گرفتن ۶ عکس  و ترکیب آن‌ها عکسی ۲۴ مگاپیکسلی ایجاد کنید، که ۴ برابر وضوح بهتر نسبت به عکس‌های معمولی خواهد داشت. به علاوه در هنگام استفاده از دوربین سلفی نئو ۷، همانند آن چه که در آیفون ۶ اس نیز شاهد آن بودیم، صفحه نمایش کاملا سفید می‌شود تا به عنوان فلش عمل کند.

این گوشی دارای ابعاد ۱۴۲.۷ در ۷۱.۷ در ۷.۵۵ میلی‌متری و وزن ۱۴۱ گرم است.

اوپو در وبسایت رسمی خود اشاره کرده که این گوشی علاوه بر کشور چین در سایر نقاط دنیا از جمله هند، آمریکا، جنوب آسیا و خاورمیانه نیز از اواخر ماه جاری در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

Dirac Effects gives pure audio enjoyment
Oppo Ne1o 7
Oppo Neo11 7
Oppo Neo121 7

نظر شما در خصوص گوشی جدید اوپو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات