نگاه نزدیک زومیت به لومیا 950 و 950XL مایکروسافت

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت اخیرا دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال را رونمایی کرد و ما در زومیت حالا نگاه نزدیکی به آن‌ها داشته‌ایم.
تبلیغات

مایکروسافت نزدیک به دو هفته‌ی پیش از گوشی پرچمداران جدید خود با عنوان لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ بوده و قابلیت‌های جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک ویدیویی زومیت از لومیا ۹۵۰ را مشاهده کنید.

مایکروسافت چندی پیش نسل جدید پرچمداران خود را روانه‌ی بازار کرد. نسل جدید گوشی‌های هوشمند این دو کمپانی شامل لومیا ۹۵۰ و لومیا۹۵۰ ایکس ال می‌شوند. این دو گوشی‌هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ نسخه‌ی موبایل هستند. مایکروسافت علاوه بر بهره‌گیری از بهترین سخت‌افزار موجود در بازار، دوربین قدرتمندی را نیز روی گوشی‌های هوشمندش قرار داده است. اما قابلیت‌های این دو گوشی بیشتر در جنبه‌ی نرم‌افزاری کرد پیدا می‌کند و در واقع ویندوز ۱۰ موبایل را باید وجه تمایز این دو گوشی هوشمند خواند.

بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند باعث شده تا تجربه‌ی استفاده از ویندوز ۱۰ روی این پرچمداران لذت بخش باشد. مایکروسافت در کنار لومیاهای جدیدش، لوازم جانبی بسیار کاربردی را نیز معرفی کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به داک مخصوص این گوشی‌ها اشاره کرد. با بهره‌گیری از این داک و اتصال آن به گوشی، ماوس، کیبورد و مانیتور، می‌توان از سیستم عامل ویندوز ۱۰ و سخت‌افزار گوشی به عنوان یک کامپیوتر رومیزی با رابط گرافیکی به بزرگی مانیتور متصل شده، استفاده کرد.

در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک ویدیویی زومیت از لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال را به نظاره بنشینید:

تماشای ویدیو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات