مدیر عامل اچ‌تی‌سی تلفن وان ای 9 را جایگزینی مناسب برای آیفون‌های اپل می‌داند

سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در حال آماده‌سازی برای برگزاری کنفرانس خود است که امروز در شهر نیویورک برگزار می‌شود. انتظار می‌رود در این روز شاهد معرفی وان ای ۹ باشیم و حالا تنها ساعاتی قبل از معرفی رسمی این گوشی، مدیر عامل اچ‌تی‌سی آن را جایگزینی مناسب برای آیفون‌های اپل خوانده است.
تبلیغات

در روزهای گدشته شاهد انتشار تصاویر باکیفیت از گوشی وان ای ۹ بودیم که امروز در کنفرانس رسمی اچ‌تی‌سی معرفی خواهد شد. بنابر گزارش منتشر شده توسط Focus Taiwan، مدیر عامل این شرکت، چر ونگ، در نامه‌ای به کارکنان اچ‌تی‌سی، وان ای ۹ را جایگزینی مناسب برای آیفون‌های اپل دانسته است؛ چرا که این گوشی ترکیبی از زیبایی، عملکرد مناسب و سادگی است.

نگاهی به وان ای ۹ نشان می‌دهد که اچ‌تی‌سی در طراحی آن، رقابت با آیفون‌ها را در نظر داشته است. این گوشی دارای بدنه‌ای باریک و فلزی بوده و مجهز به صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی خواهد بود. نکته‌ی جالب توجه این است که ای ۹ دارای سیستم‌‌‌‌‌‌عامل اندروید ۶ خواهد بود که اگر این گونه باشد شاید بعد از نکسوس‌ها شاهد اولین گوشی مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۶ باشیم.

پردازنده‌ی گوشی جدید اچ‌تی‌سی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ بوده و انتظار می‌رود این گوشی در دو نسخه‌ی متفاوت با ۲ یا ۳ گیگابایت رم عرضه شود. به علاوه دوربین اصلی وان ای ۹ دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و بنابر شایعات با قیمت ۵۹۹ یورو در اروپا روانه‌ی بازار خواهد شد که در مقایسه با قیمت ۷۴۹ دلاری آیفون ۶ اس در حدود ۱۵۰ یورو ارزان‌تر است.

زمان زیادی تا کنفرانس رسمی اچ‌تی‌سی باقی نمانده است و انتظار می‌رود این گوشی عصر امروز معرفی شود.

نظر شما در مورد گوشی جدید اچ‌تی‌سی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات