دروید توربو ۲ به اسنپدراگون ۸۱۰، نمایشگر ۵.۵ اینچی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته دروید توربو با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و حالا همه منتظر هستند تا شاهد معرفی نسل جدید این گوشی هوشمند باشند. به تازگی اطلاعاتی از مشخصات  سخت افزاری Droid Turbo 2 منتشر شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طی ماه‌های اخیر شایعات مختلفی در رابطه با دروید توربو ۲ و دروید مکس ۲ در محافل خبری مطرح شده است. انتظار می‌رود که این دو گوشی نسل بعدی درویدهای موتورولا باشند. پیش از این در اکتبر سال ۲۰۱۴ موتورولا و ورایزون گوشی هوشمند دروید توربو را معرفی کردند که با استقبال خوبی هم مواجه شد. 

حالا به نظر می‌رسد که باید در انتظار دروید توربو ۲ باشیم که با نام کینزی کدگذاری شده است. طبق شایعات این گوشی هوشمند به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ با ۳ گیگابایت رم، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. این گوشی از ویژگی توربو شارژ نیز پشتیبانی می‌کند ولی هنوز در مورد باتری آن اظهار نظری نشده است. Droid Turbo 2 از ابتدا به اندروید ۵.۱.۱ مجهز خواهد شد و فعلا خبری از اندروید ۶ روی آن نیست. 

این مشخصات کاملا شبیه یک گوشی هوشمند پرچمدار از سوی موتورولا است. با توجه به این که  موتورولا و ورایزون سال گذشته دروید توربو را در تاریخ ۲۸ اکتبر معرفی کردند، حالا انتظار می‌رود که  دروید توربو ۲ و دروید مکس ۲ نیز طی مراسمی تا پایان ماه میلادی جاری معرفی شوند بخصوص با توجه به این که به تعطیلات آخر سال میلادی هم نزدیک می‌شویم. 

همچنین از آنجا که معمولا ورایزون تبلیغات وسیعی برای فروش این گوشی‌ها انجام می‌دهد بدون شک فشار زیادی روی موتورولا وجود دارد تا هر چه سریعتر این گوشی‌ها را برای عرضه آماده کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات