تصاویر و اطلاعات گوشی وان‌پلاس ایکس توسط FCC فاش شد

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس هفته‌ی گذشته اعلام کرد که گوشی جدید در روز ۲۰ مهر ماه با نام OnePlus X معرفی خواهد کرد و حالا به نظر می‌رسد تنها دو روز پیش از معرفی رسمی آن شاهد فاش تصاویری از این گوشی هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آژانس FCC به تازگی گواهی‌های لازم برای گوشی معرفی نشده‌ای از وان‌پلاس با نام رمز One E1005 را صادر و دو عکس جدید از آن را نیز فاش کرد. هر چند تصاویر کیفیت مناسبی ندارند اما مشخص است که با گوشی معرفی نشده با لوگوی وان‌پلاس طرف هستیم. به علاوه در پایین فریم نیز به نظر می‌رسد شاهد اسپیکری دوگانه خواهیم بود.

The OnePlus One E1005

بنابر اطلاعات فاش شده توسط FCC گوشی One E1005 دارای پردازنده با فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز و باتری ۲۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و از نسل چهارم اینترنت همراه، LTE، GPS و بلوتوث نسل چهارم نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه این گوشی ۱۳۹ میلی‌متر طول خواهد داشت که نشان از صفحه نمایشی ۵ اینچی آن دارد.

The OnePlus One E10052

هر چند ممکن است گوشی فاش شده توسط FCC وان‌پلاس ایکس نبوده و گوشی وان‌پلاس مینی باشد که در روزهای گذشته نیز شاهد فاش شدن اطلاعاتی در مورد آن بودیم، اما با توجه به اینکه خود وان‌پلاس نیز معرفی وان‌پلاس ایکس را در روز ۲۰ مهر ماه تایید کرده است می‌توان گفت که به احتمال زیاد تصاویر و اطلاعات فاش شده مربوط به وان‌پلاس ایکس هستند.

The OnePlus One E100513

نظر شما در مورد گوشی جدید وان‌پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات