آیا مک‌بوک ایر جدید در راه است؟

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت 9to5Mac اطلاعات و تصاویری از مک بوک ایر جدید اپل فاش کرده و مدعی شده اولترابوک جدید کاپرتینویی‌ها با نمایشگری بهتر و طراحی متفاوت عرضه خواهد شد.
تبلیغات

اپل همواره سعی کرده با وجود عدم شرکت در نمایشگاه CES، در طول برگزاری این نمایشگاه توجهات را به سمت خود جلب کند. وب‌سایت 9to5Mac تصاویر و اطلاعات جدیدی منتسب به یک مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی با طراحی جدید منتشر کرده است.

تغییرات مک‌بوک ایر جدید به نمایشگر و طراحی کاملا متفاوت آن محدود نخواهد شد. این وب‌سایت مدعی شده که دکمه‌های فانکشن و جهت‌ها هم بازطراحی شده‌اند تا در کناره‌های کیبورد حاشیه‌ای نبینیم و صفحه کلید از لبه سمت چپ تا لبه سمت راست، کشیده شده باشد.به نظر می‌رسد، مک‌بوک ایر جدید کوچک‌تر و باریک‌تر هم هست و ترک پد آن هم با تغییراتی همراه شده است. مارک گورمن از 9to5Mac می‌گوید:

نسخه ۲۰۱۵ مک‌بوک ایر اپل به خاطر طراحی جدیدش احتمالا از درگاه USB استاندارد، کانکتور مگ‌سیف  و اسلات کارت حافظه بی‌بهره خواهد بود تا بتواند بدنه‌ای باریک‌تر داشته باشد.
ew-macbook-air

درست است که همه این اطلاعات فعلا فقط در حد شایعه هستند، اما مارک گورمن از ان دسته افرادی است که اغلب اوقات پیش‌گویی‌های درستی دارد و شایعاتی که منبعشان به او می‌رسد، اغلب با واقعیت منطبق بوده‌اند!

باید توجه داشته باشید که این تصاویر واقعی نیستند، رندرهایی هستند مبتنی بر ادعاهای گورمن، از آنچه که مک‌بوک ایر شبیه به آن خواهد بود. شاید سال ۲۰۱۵ سال مک‌بوک ایر باشد!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات