با دسته بازی تبدیل شونده Mad Catz آشنا شوید

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
تقریبا هر گیم‌پد جانبی که بخواهید برای گوشی هوشمند خود بخرید، ظاهری شبیه به کنترلر‌های ایکس‌باکس دارد. اما هر چقدر‌ هم در بازار به دنبال گیم‌پدی شبیه به Mad Catz بگردید، حتی نمونه مشابه آن را پیدا نخواهید کرد. گیم‌پدی با ظاهری جذاب و تبدیل شونده.
تبلیغات

گیم‌پد LYNX 9 Mobile Hybrid Controller به شکلی طراحی شده که با پی‌سی و دستگاه‌های اندرویدی کار کند و همچنین بتواند ظاهر خود را تغییر دهد تا با هر پلتفرمی که قصد بازی دارید، به شکل راحتی در دست شما جای گیرد.

MCB32267 LYNX9 004

دسته بازی از شرکت Mad Catz به دور یک تبلت قرار می‌گیرد یا یک گوشی هوشمند را در خود جای می‌دهد و حتی می‌تواند کیبوردی QWERTY را در اختیار شما بگذارد. این گیم‌پد همچنین از یک میکروفون درونی بهره می‌برد و نزدیک به ۳۰ ساعت طول عمر باتری دارد. گیم‌پد بی‌سیم زیبای LYNX 9 را می‌توانید با اپلیکیشن مخصوص اندروید به گوشی یا تبلت خود متصل کنید یا اینکه با نرم‌افزار مخصوص، ان را به کامپیوتر شخصی خود وصل کنید و در دنیای بازی غرق شوید.

MCB32267 LYNX9

تمام لوازم جانبی که همراه با این کنترلر عرضه می‌شود با یک قیمت واحد قابل خریداری است. تا نزدیکی ماه مارس ۲۰۱۵ می‌توانید این گیم‌پد را با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

تصاویر بیشتر این گیم‌پد را از دست ندهید:

MCB32267 LYNX9 002
MCB32267 LYNX9 003
MCB32267 LYNX9 005

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات