سامسونگ سرویس Milk VR را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در جریان رویداد خود در CES 2015، اعلام کرد که قابلیت‌های سرویس استریم Milk را گسترش می‌دهد. علاوه بر این شرکت سامسونگ اعلام کرده است که کاربران Gear VR سامسونگ از این پس قابلیت دسترسی به سرویس Milk را خواهند داشت.
تبلیغات

سامسونگ اعلام کرد که از امروز سرویس Milk Video بر روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در دسترس خواهد بود؛ همچنین اَپ Milk Music نیاز نمای جدیدی بهره‌مند خواهد شد.

علاوه بر این، شرکت سامسونگ اعلام کرده است که کاربران Gear VR سامسونگ از این پس قابلیت دسترسی به سرویس Milk را خواهند داشت. کاربران قادر خواهند بود تا تجربه استریم ویدیوهای 360 درجه و  شبکه‌های واقعیت مجازی را برای ورزش، موسیقی و فیلم و غیره، داشته باشند. سرویس میلک این قابلیت را به کاربران Gear VR می‌دهد تا خیلی سریع ویدیوهای با کیفیت بسیار بالا را استریم کرده یا دانلود نمایند. محتوای این اَپ بصورت روزانه بروزرسانی می‌شود.

 سامسونگ اعلام کرده که با تولید‌کنندگان سریال The Walking Dead به‌منظور ارائه‌ی این سریال‌ها برای اولین بار و بطور اختصاصی برای VR همکاری می‌کند. از دیگر شرکای سامسونگ برای تهیه محتوای سرویس Milk VR می‌توان به NBA، RedBull، Mountain Dew، Acura و غیره اشاره کرد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات