لنوو دست‌بند هوشمند VibeBand VB10 را با صفحه‌ی نمایش جوهر الکترونیک معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
لنوو نیز به جمع‌تولیدکنندگان دست‌بند‌های‌ هوشمند با بهره‌گیری از جوهر الکترونیک پیوست. این کمپانی در جریان برگزاری CES 2015 از دست‌بند هوشمند خود پرده برداشت که در مقایسه با رقبایی چون سونی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
تبلیغات

 لنوو دست‌بند هوشمند خود را با بهره‌‌‌گیری از جوهر الکترونیک با عنوان Vibe Band VB10 معرفی کرد که به‌واقع بسیار زیباتر از دست‌بند هوشمند تولید شده توسط سونی است. لنوو در محصول خود از بند فلزی بهره برده که در سه‌رنگ مشکی، طلایی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد. استفاده از بند فلزی منجر به اضافه شدن جلوه‌ی خاصی به دست‌بند هوشمند لنوو شده، در حالی که وزن این محصول تنها ۳۰ گرم است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط لنوو، می‌توان این دست‌بند هوشمند را با یک بار شارژ تا هفت روز مورد استفاده قرار داد که این موضوع به‌دلیل استفاده از صفحه‌ی نمایش جوهر الکترونیک حاصل شده است. وایب‌بند قادر است تعداد قدم‌ها، کالری‌های سوخته شده، مسافت طی شده و کیفیت خواب کاربران را اندازه‌گیری کند. در کنار ارائه‌ی این اطلاعات، وایب‌بند اعلانیه‌های گوشی‌هوشمند را نیز روی صفحه‌ی نمایش به کاربر نمایش می‌دهد. لنوو اعلام کرده که دست‌بند هوشمند ۸۹ دلاری خود را تا ماه آوریل روانه‌ی بازار خواهد کرد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات