لنوو مدل ۲۰۱۵ لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon را معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو در سال ۲۰۱۵ با نسخه‌ای دیگر از لپ‌تاپ فوق‌العاده باریک خود با نام X1 Carbon بازگشته است. این مدل تازه در واقع سومین نسل از این خط تولید لپ‌تاپ لنوو محسوب می‌شود و مخلوطی از ویژگی‌هایی که کاربران دوست‌ دارند را در خود جای داده است.
تبلیغات

 ترک‌پد لمسی این لپ‌تاپ به مدلی جدید بروزرسانی شده و حالا از برخی دکمه‌های فیزیکی بیشتر برخوردار است، عمر باتری بهبود پیدا کرده و طولانی‌تر شده و مواردی از این دست.

ThinkPad-X1-Carbon-3

عمر باتری بیشتر در این مدل جدید لپ‌تاپ لنوو، بدون اینکه لطمه‌ای به وزن مناسب یا طراحی این دستگاه وارد کند، تعبیه شده و شاسی خم شونده این لپ‌تاپ نیز مقاومت و انعطافی که در سری ThinkPads دیده‌ایم را همراه با پنجمین نسل از پردازنده‌های اینتل به همراه دارد. 

ThinkPad-X1-Carbon-5

نمایشگر X1 Carbon می‌تواند به صورت کامل باز شود و این دستگاه را همچون یک تبلت کند. نمایشگر ۱۴ اینچی محصول جدید لنوو دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی اینتل که ذکر شد، ۴ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات لپ‌تاپ X1 Carbon می‌توان به وب‌کم با رزولوشن 720p، نسخه چهارم تکنولوژی صدای Dolby Advanced، بلوتوث نسخه ۴.۰، دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0، درگاه mini DisplayPort، جک صدای متداول لپ‌تاپ‌ها،Rj45 و قفل Kensington  اشاره کرد.

ThinkPad-X1-Carbon-6

نسخه ۲۰۱۵ لپ‌تاپ لنوو X1 Carbon از ماه آینده با قیمت ۱۲۴۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات