فروش ویژه‌ی تبلت سرفیس پرو و ساعت موتو ۳۶۰

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
۶ ماه از عرضه‌ی تبلت سرفیس مایکروسافت توسط امتداد پارسه می‌گذرد و خوشبختانه در این مدت کوتاه سرفیس توانست همزمان با دیگر کشورهای دنیا, به جایگاه خوبی در بازار ایران و میان مخاطبان ایرانی دست یابد. حال امتداد پارسه‌ فروش ویژه‌ی تبلت Surface Pro 3 مایکروسافت و موتو ۳۶۰ موتورولا را آغاز کرده است.
تبلیغات

خوشبختانه طی چندماه توزیع این کالا توسط امتداد پارسه, به عنوان مرکز توزیع و خدمات پس از فروش، شکایتی از طرف مصرف کنندگان  این کالا دریافت نشد و خریداران  بعد از استفاده از سرفیس در زمره  طرفداران محصولات مایکروسافت قرار گرفته‌اند. اما تنها موضوع مرتبط مطرح شده در این باب , فقدان بیمه در مواجهه با حوادث نا خواسته ای است که برای دستگاه پیش می‌آید. از این رو شرکت امتداد پارسه از این پس محصولات را علاوه بر گارانتی, تحت پوشش بیمه ایران نیز قرار می‌دهد. این بیمه شامل شکستگی, آب دیدگی و سایر سوانح طبیعی به جز سرقت می‌شود. همچنین به همین مناسبت, امتداد پارسه  تبلت‌های سرفیس را به مدت ده روز, از تاریخ 14 دی ماه لغایت  24 دی ماه در فروش ویژه و با تخفیف 100 هزار تومانی و همچنین ساعت‌های هوشمند موتورولا را با 3%  تخفیف به همراه گارانتی ارایه می‌کند.

در انتها ضمن ارج نهادن به حمایت همراهان امتداد پارسه, امیدواریم توانسته باشیم  گامی هر چند کوچک و ناچیز در به دست آوردن رضایت بیشتر مشتریان و رفع نیاز آنان برداشته باشیم چرا که خشنودی مشتریان از عملکرد ما , پشتوانه اصلی  تلاش‌های تیمی نفرات ما در امتداد پارسه است.

وب سایت مای‌سرفیس

وب‌سایت ابزارهای پوشیدنی

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات