وُدافون: Galaxy S Edge نام نسخه‌ی خمیده‌ی گلکسی اس 6

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی گلکسی‌نوت اج در جریان برگزاری IFA 2014، گمانه‌های بسیاری حکایت از عرضه‌ی گلکسی S6 در دو نسخه دارد. وب‌سایت وُدافون با انتشار مطلبی، علاوه بر تایید تلویحی این موضوع، عنوان کرده که گلکسی S6 Edge، گلکسی S Edge نام خواهد گرفت.
تبلیغات

اخیرا شایعات بسیاری حول احتمال عرضه‌ی گلکسی S6 سامسونگ در دو نسخه منتشر شده است. براساس شنیده‌ها سامسونگ در نظر دارد تا نسخه‌ی دیگری از پرچمدار خود را با صفحه‌ی نمایشی که در طرفین خمیدگی دارد، روانه‌ی بازار کند. سامسونگ در جریان برگزاری IFA 2014، گلکسی‌نوت اج را با صفحه‌ی نمایشی که لبه‌ی یک طرف آن، انحنا داشت، معرفی کرد و علی‌رغم انتقادات موجود در مورد این گوشی‌هوشمند، کره‌ای‌ها محصول خود را در چند نقطه از جهان روانه‌ی بازار کرده‌اند.

حال به‌نظر می‌رسد که سامسونگ از سرمایه‌گذاری برای تولید نسخه‌ای جدیدتر با صفحه‌ی نمایشی که در دو طرف خمیدگی دارد، ابایی نداشته و درصدد عرضه‌ی نسخه‌ی دومی از گلکسی S6 با بهره‌گیری از این نوع صفحه‌ی نمایش است. وب‌سایت ودافون با تایید این شایعات، عنوان کرده که گلکسی S6 Edge، گلکسی S Edge نام خواهد داشت. با توجه به نام‌گذاری کلکسی نوت اج که در آن اثری از عدد ۴ نیست، می‌توان نام‌گذاری گلکسی S6 Edge را نیز بدون بهره گرفتن از عدد ۶ منطقی خواند. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات