مایکروسافت نمونه‌ی ارزان‌تر لومیا ۸۳۰ را روانه‌ی بازار می‌کند

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در هفته‌های اخیر گوشی‌های‌هوشمندی را به طیف محصولات پایین‌رده‌ی خود اضافه کرد و حال به‌نظر می‌رسد ردموندی‌ها درصدد اضافه کردن محصولات میان‌رده‌ی جدیدی به جمع گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی لومیا هستند.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت درصدد عرضه‌ی نمونه‌ی ارزان‌تری از لومیا ۸۳۰ به بازار است. این گوشی‌هوشمند که در حال حاضر با کد RM-1072 شناخته می‌شود، میان دو محصول از سری لومیا با عنوان لومیا ۷۳۵ و ۸۳۰ قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش‌های منتشر شده این گوشی‌هوشمند از وجود یک سنسور ۸.۷ مگاپیکسلی PureView مشابه آنچه که در لومیا ۹۲۰ و ۹۲۵ مورد استفاده قرار گرفت، بهره خواهد برد. یک سنسور ۰.۹ مگاپیکسلی نیز وظیفه‌ی ثبت تصاویر در جلوی گوشی‌هوشمند را بر عهده خواهد داشت. از جمله‌‌ی سایر مشخصات فنی که انتظار می‌رود این محصول همراه با آن روانه‌ی بازار شود، می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۰۰ و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق پورت میکرو SD اشاره کرد. RM-1072 در برخی از مشخصات فنی مشابه لومیا ۸۳۰ است که از جمله‌ی این مشخصات می‌توان به حافظه‌ی رم یک گیگابایتی و باتری ۲٫۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. ضمنا این گوشی‌هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود مایکروسافت این گوشی‌هوشمند را به قیمت ۲۷۵ دلار، یعنی کمتر از مبلغ تعیین شده برای فروش لومیا ۸۳۰ روانه‌ی بازار کند. بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این دارند که مایکروسافت گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد و RM-1072 از جمله‌ی گوشی‌های‌هوشمندی است که در این فاصله روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات