توشیبا تبلت Encore 2 Write را با قلم استایلوس معرفی کرد

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
توشیبا از نسل جدید تبلت خود به‌همراه قلم حساس به فشار و صفحه‌ی نمایش فوق حساس پرده برداشت. این تبلت به سیستم‌‌عامل ویندوز ۸.۱ تجهیز شده و از فناوری قلم‌های Wacom بهره می‌برد.
تبلیغات

فیلیپ اساکو، مدیر بخش بازاریابی توشیبا در خصوص تبلت مبتنی بر ویندوز ۸.۱ این شرکت که با نام Encore 2 Write معرفی شده، گفت:

در صورتی که یک نویسنده هستید یا دوست دارید طراحی‌های خود را روی تبلت پیاده کنید، باید بدانید که توشیبا در نسل جدید تبلت خود از فناوری خاصی استفاده کرده که تجربه‌ی مشابه نوشتن روی کاغذ را به کاربران القا می‌کند. با توجه به اینکه Encore 2 Write یک تبلت ویندوزی است، می‌توان از نرم‌افزار‌ آفیس مایکروسافت نیز با استفاده از قلم استفاده کرد.

نسل جدید تبلت توشیبا از یک صفحه‌ی نمایش ۸ و ۱۰.۱ اینچی در کنار پردازنده‌ی چهار هسته‌‌ای اتم اینتل، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. این تبلت از استاندارد ارتباطی 802.11n بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی علاوه بر ارتباط وای‌فای امکان بهره‌گیری از ارتباط HDMI را نیز فراهم کرده است.

Toshiba 1

براساس اطلاعات منتشر شده، در صورت کاربرد معمولی، تبلت توشیبا قادر است تا ۱۱ ساعت بدون نیاز به شارژ کار کند و در زمان پخش ممتد ویدئو، باتری این تبلت ۸ ساعت انرژی مورد نیاز را تامین می‌کند. همچنین بلندگوهای این تبلت از فناوری دالبی دیجیتال پلاس پشتیبانی می‌کند که این امر تماشای فیلم‌های سینمایی را با استفاده از تبلت توشیبا لذت‌بخش می‌کند. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های تبلت توشیبا می‌توان به بهره‌گیری از جی‌پی‌اس، ژیروسکوپ، میکرو USB 2.0 برای شارژ و پشتیبانی از کارت میکرو SD تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

Toshiba 2

توشیبا در کنار تبلت خود، قلم TruPen را نیز ارائه می‌دهد که حساسیت فشار آن به ۲٫۰۴۸ سطح تقسیم شده است. با استفاده از این قلم می‌توان انواع خطوط را با استفاده از قابلیت فشار ترسیم کرد که تجربه‌ای نزدیک به نوشتن روی کاغذ را به کاربر انتقال می‌دهد.

در کنار قابلیت‌های سخت‌افزاری، توشیبا اشتراک یک ساله‌ی آفیس ۳۶۵ را در کنار دسترسی به فضای نامحدود در وان‌درایو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین باید به شماری چند از اپلیکیشن‌های توشیبا برای بهبود فیلم‌برداری و ضبط صدا اشاره کرد.

توشیبا نمونه‌ی ۱۰.۱ اینچی تبلت Encore 2 Write را به قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار و نمونه‌ی ۸ اینچی را با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات